Sinus Omvormer met closed-loop load-regeling

I

irfan42

Guest
Dear All, Ik heb sinus omvormer die werkt prima gedaan, maar toen ik Load op, het is uitgangsspanning daalt, dan heb ik de amplitude van de sinus dan stijgen van de Bubba oscillator uitgangsspanning stijgt, Nu mijn vraag is dat hoe kan ik dit automatisch doen door middel van een vergelijkende IC of een andere techniek kunt u mij zeggen ik zal wachten zijn voor uw antwoord. Groeten, Irfan Hussain Ibn Khaldun SYSTEMS 65-C, 2nd Floor Defensie Commercial Area 'A' DHA, fase-II-Karachi 75.500 Pakistan. E-mail: irfan@ibnkhaldun.com.pk Website: www.ibnkhaldun.com.pk Cell: +92 (0) 344 3051331

Een FET is gebruikt in een Wien Bridge sinus oscillator om zijn output level constant. De FET is een automatische niveauregeling. Is uw omvormer met behulp van een sinus-golf rijden een versterker? Dan is het afval een veel macht te maken warmte. Een gemodificeerde sinus omvormer (eigenlijk is het een gemodificeerde blokgolf) en een PWM zuivere sinus omvormer herstelt de output en maakt gebruik van de DC om de breedte van de pulsen Voor de spanning te controleren.

[color = blue] Hoi Irfan, Neem contact met mij op mijn postadres [/color]

Kun je me laten zien hoe je de output sinus omvormer veranderen DC formulier om de dutycycle of uitgangsspanning controle te houden? Ik heb proberen met behulp van fullbridge gelijkrichter, maar niet om het te doen. Heeft u anyidea over? Bedankt ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back