singulariteit MOM

S

sar5

Guest
Hoi,
.

Ik ben op zoek naar verwijzingen op singulariteit in methode van momenten.thanks a lotsar5 [/ b]

sar5 schreef:

Hoi,.
Ik ben op zoek naar verwijzingen op singulariteit in methode van momenten.thanks a lotsar5 [/ b]

Ik heb dat abstracte,
op zoek naar de volledige tekst .... thanks

sing1.pdf:

Singularity behandeld kwadratuurformule beoordeeld methode van momenten oplosser voor 3-D-capaciteit extractieJinsong Zhao;Design Automation Conference, 2000.
Proceedings 2000.
37e, 5-9 juni, 2000Pagina's: 536 - 539sing2.pdf:

Snel convergerende Green functie in een rechthoekige behuizingBorji, A.; Safavi-Naemi, S.;Antennes en Propagation Society International Symposium, 2003.
IEEE, Volume: 4, 22-27 juni 2003Pagina's: 950 - 953 Vol.4Als u iets wilt in IEEE, vertel mij.
sante,
marti

sar5 schreef:

Ik heb dat abstracte, op zoek naar de volledige tekst .... thanks

Er is een groot verschil tussen de Singularity Expansion Methode (SEM) en het enkelvoud integralen die in mam.SEM is een algemene techniek voor de representatie van een functie in termen van de complexe polen en heeft niets met mam enkelvouds integralen.

Voor deze laatste, een van de belangrijke baanbrekende papers is Wilton, et.Al."Potentiële integralen voor uniforme en lineaire bron distributies op polygonale en Polyhedral domeinen," IEEE Trans.AP, AP-32, maart 1984.Er zijn veel meer recente documenten, maar niet zo handig als dit.

Wiley schreef:

Voor deze laatste, een van de belangrijke baanbrekende papers is Wilton, et.
Al.
"Potentiële integralen voor uniforme en lineaire bron distributies op polygonale en Polyhedral domeinen," IEEE Trans.
AP, AP-32, maart 1984.
Er zijn veel meer recente documenten, maar niet zo handig als dit.

bedankt aan jullie beiden-mamali en Wiley.Ik heb dit papier.precies wat ik zocht.Ik hoop dat dit zal mij helpen het probleem op te lossen met behulp van SIE MOM voor willekeurig gevormde scatterer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back