simultenious Sims door ADE

A

amic

Guest
Ik heb een lange spook simulatie loopt door ADE.Ik probeerde waarop een ander hspice sim via een apart ADE venster, maar ik ben niet in staat om het uit te voeren.Is dit mogelijk vanwege problemen ADE licentie?Is er een werk rond om simultenious Sims draaien?

ja,
lopen hspice in ADE behoefte hspice licentie voor interface met CDS.
Speciaal, In ic5141 kunt u gebruik maken hspiceD, maar dat moet nog een vergunning om de interface tussen hen te ondersteunen.

U kunt veel banen continu .. maar als je genoeg licentie .. u de simulaties in de batch-modus .. kan draaien door te doen als deze ..

ADE Window ...

Setup ---) Simulator/Directory/Host/---) Selecteer vervolgens de simulator spook of wat dan ook dan heb je kiest uw project directory .... dan kunt u de Host-modus vinden .. je hebt altijd lokale gemarkeerd ... voor deze batch mode simulatie u klikt gedistribueerd door dit te doen .. ben je in staat om uw werk te maken automatisch of handmatig je de baan .. parallel kunnen indienen ... zodra het werk is over het automatisch de locatie van het resultaat mail. .

Als u niet op de Auto Job leggen .... kunt u de naam van de simulatie en ga je naar de resultaten en selecteer de naam van de simulatie die u hebt uitgevoerd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back