simuleren slechts een deel van een spoor in HFSS

A

AndyECE

Guest
Ik ben het ontwerpen van een feed voor een patch antenne.Het is een SMA-connector die leiden tot een trace.Ik probeer te kijken naar alleen de input SMA en de sporen die leiden tot de antenne, maar ik wil niet meer de antenne omdat het een lange tijd te simuleren.

Ik gesneden uit het deel van het systeem dat ik ben geïnteresseerd.Op dit moment is het trace gaat uit naar het einde van het circuit en eindigt door het aanraken van de straling grens.

Is dit correct?Ik heb begrepen dat alles wat bereikt de straling grens wordt beschouwd als "weg", en dus ik dacht dat het feit dat de sporen niet daadwerkelijk gaan overal zal niet van invloed op mijn terugkeer (S11).

Hoi!

Uw overtuiging dat alles wat bereikt de straling grens wordt beschouwd als "weg" is niet helemaal juist.De energie wordt geabsorbeerd, maar niet alles.

U kunt dit controleren door de volgende wijze.Teken de Waveguide die enthousiast van de ene kant en "geladen" op de grens straling uit andere zijde.U zult zien hoeveel energie wordt weerspiegeld.

Ik denk dat dan moet je de adem-poort aan de andere kant van de lijn.En als u gaat aansluiten bij de interne en buitenste modellen in de toekomst (in Ansoft Designer als voorbeeld) moet u S12 van uw interne model.

hoi,
Kan een gids me hoe model SMA of een geschikte connector in HFSS voor het besturen van patch-antenne?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back