simulatie vreemd probleem

N

nxing

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben runing een simulatie na de Cadence's SpectrRF tutorial, en ik heb het circuit
is schematisch als volgt.Let op het kleine circuit op de bovenste, die is samengesteld uit een "port" en "res "....Tijdens de simulatie, Ik vond dat met of zonder dit deel, zijn er verschillende golfvorm voor de ingang van de eerste Opamp.Kan iemand mij vertellen waarom?
BTW De functie van dit circuit is te simuleren QPSK modulatie en demoduleren.

Bedankt
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Niet zeker weet wat je bedoeld, maar op de hoogte van deze bij gebruik van 'poort' in cadans.Wanneer u de spanning met behulp van 'poort', twee keer de opgegeven spanning worden gebracht door de generator.Wanneer u dBm, zal het berekenen van de benodigde spanning van de generator met behulp van de res gespecificeerd in de 'haven'.Dus als u een verkeerde verbinding met 'poort', zoals een hoge impedantie versterker, tenzij de res u hebt opgegeven in de 'haven' is dezelfde impedantie, de spanning u sonde uit de 'poort' niet zal worden wat je had opgegeven.

Hoi Frank

Bedankt voor uw antwoord!
Wat ik wil zeggen dat de "poort"-circuit, die site aan de bovenkant van mijn route, geen contact met een andere plaats, maar het doet afbreuk aan het circuit
is performancs.Ik wil weten waarom?

Groeten,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back