Simulatie van CPW gevoed sleuf antenne

I

imran_telecom

Guest
hoi

Ik wil simualte een CPW gevoed sleuf antenne in CST MWS ...Ik ben gewoon de beginner.Ik zou blij zijn als iemand me kan laten weten van een tutorial of een nuttige link.

Bedankt

Er zijn leuke video tutorials op CST webpagina.Er zijn ook tutorials en voorbeelden die met CST MWS.Welke versie gebruikt u?

Hi Irfan1
Please help me met het ingediende dossier en vertel me hoe het CPW poort toe te voegen aan het model.
Bedankt!
Met vriendelijke groet!
Parris
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Mijn onderzoek gaat niet over coplanaire apparaten.Maar om mijn ervaring, moet u de excitatie door het gebruik van discrete havens.Er is een mooi voorbeeld voor HFSS, maar hetzelfde ontwerp en simulatie beginselen toe te passen CST MWS.Gelieve de bijgevoegde handleiding.Het is voor HFSS, maar u kunt eenvoudig aan te passen voor MWS.

Ik zal een kijkje op de golfgeleider in plaats van gebruik discreset vanwege de nauwkeurigheid voor de berekening van S-parameters.

Groeten

De weg naar een CPW haven definiëren is opgenomen in de slag maunal van CST MWS Suite 2006.

Hi Guy zie het bestand met CPW Fed.
U moet strippen parameters veranderen Impedance matching
Groeten

Bedankt voor de informatie Element7k.De procedure voor de vaststelling van CPW wordt grondig uitgelegd in de nieuwe handleiding.Ik de nieuwe versie vandaag.Ergens CST niet stuur ons de nieuwe versie tot voor kort.Er lijkt een groot aantal veranderingen en verbeteringen.Ik vraag me af, hoe denkt de eigenmode solver presteert in deze nieuwe versie?

bedankt voor je snelle antwoorden

Maar er zijn enkele vragen ...

hoe het bepalen van de ingangsimpedantie van CPW en slot antenne afzonderlijk in CPW gevoed sleuf antenne structuur ....??

Hallo iedereen!
Wie kan mij helpen met het ingediende dossier en vertel me hoe het CPW poort toe te voegen aan het model? Ik ben bang voor.Bedankt!
Groeten!
Parris

Bedankt voor snkhan!
Kunt u mij uitleggen welke variant je hebt gemaakt en waarom je het gedaan.
Groeten
Parris

Hi Parris:
u kunt het doen op verschillende manier hangt af van hoe je waarneemt en die u verbazen, ik meestal houd
1) Selecteer het gezicht naar strip
2) Klik op knop golfgeleider
3) Selecteer de "vrije" combo uit te breiden en dan een beetje aan beide zijden van x (in dit geval 10)
4) De golfgeleider moet beginnen vanaf de grond
5) 3 keer (hoogte van substraat) boven de patch is een goede onderlinge
Groeten

Hallo,

Wat zal er gebeuren als de poort naar beneden op de grond.Ik zag dat in sommige exapmles in CST.Ik weet niet het verschil?

Kunt u verwijzen naar een aantal specifieke voorbeeld.Volgens mijn mening moet niet het geval te zijn

In coplanaire voorbeelden.Voor CPW zonder grond metaal, CST beveelt de haven te symmetrisch rond het substraat.Voor CPW met gemalen metaal, bevelen zij die poort gewoon de grond bereiken metaal.
Check blz.132 van pdf-bestand "getting start" voor CST 2006.
Ik weet niet waarom dit verschil?

I highly appreciate your help als je weet hoe de randvoorwaarden moeten worden in het geval van CPW met gemalen materiaal.Ik krijg verschillende soorten van fouten> Check dit bericht: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=166406&highlight =

Groeten

Ik heb geen 2006 past dus als je de foto kunt uploaden dan zal ik in een veel betere conditon te visualiseren.Ik weet zeker dat als de poort onder de grond niets zal gebeuren becoz van PEC.

Groeten

Hoi,

In feite is er geen groot probleem om de haven als CST set geadviseerd.Het probleem dat ik geconfronteerd is hoe om de randvoorwaarden voor de verschillende CPW sleuf antennes.

Dus, als we nog wat CPW sleuf antenne als in de bijlage.Laten we praten als we massaplaat of zonder grondvlak.Dan zullen we twee gevallen.
Mijn vraag is: Hoe u de randvoorwaarden voor elk geval?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back