Simulatie van CPW gevoed sleuf antenne

I

imran_telecom

Guest
hoi

Ik wil simualte een CPW gevoed sleuf antenne in CST MWS ...Ik ben gewoon de beginner.Ik zou blij zijn als iemand me kan laten weten van een tutorial of een nuttige link.

Bedankt

Er zijn leuke video tutorials op CST webpagina.Er zijn ook tutorials en voorbeelden die met CST MWS.Welke versie gebruikt u?

Hi Irfan1
Please help me met het ingediende dossier en vertel me hoe het CPW poort toe te voegen aan het model.
Bedankt!
Met vriendelijke groet!
Parris
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Mijn onderzoek gaat niet over coplanaire apparaten.Maar om mijn ervaring, moet u de excitatie door het gebruik van discrete havens.Er is een mooi voorbeeld voor HFSS, maar hetzelfde ontwerp en simulatie beginselen toe te passen CST MWS.Gelieve de bijgevoegde handleiding.Het is voor HFSS, maar u kunt eenvoudig aan te passen voor MWS.

Ik zal een kijkje op de golfgeleider in plaats van gebruik discreset vanwege de nauwkeurigheid voor de berekening van S-parameters.

Groeten

De weg naar een CPW haven definiëren is opgenomen in de slag maunal van CST MWS Suite 2006.

Hi Guy zie het bestand met CPW Fed.
U moet strippen parameters veranderen Impedance matching
Groeten

Bedankt voor de informatie Element7k.De procedure voor de vaststelling van CPW wordt grondig uitgelegd in de nieuwe handleiding.Ik de nieuwe versie vandaag.Ergens CST niet stuur ons de nieuwe versie tot voor kort.Er lijkt een groot aantal veranderingen en verbeteringen.Ik vraag me af, hoe denkt de eigenmode solver presteert in deze nieuwe versie?

bedankt voor je snelle antwoorden

Maar er zijn enkele vragen ...

hoe het bepalen van de ingangsimpedantie van CPW en slot antenne afzonderlijk in CPW gevoed sleuf antenne structuur ....??

Hallo iedereen!
Wie kan mij helpen met het ingediende dossier en vertel me hoe het CPW poort toe te voegen aan het model? Ik ben bang voor.Bedankt!
Groeten!
Parris

Bedankt voor snkhan!