Simulatie met mam

T

ththeodosis

Guest
Ik zou willen vragen, indien mogelijk voor de simulatie van de aanwezigheid van een muur achter een dipool (d = 20cm) met behulp van de MOM.Zo ja, hoe kan ik dat doen?Is de muur (bakstenen) een diëlektrische materiaal?
Elke code beschikbaar die dat kunnen doen?
Ik zou het waarderen als je antwoord me

Groeten

je kan de muur als een baksteen, dan is de diëlektrische constante van de baksteen

Oh, je gebruikt de lucht omarmen uw dipool en de muur, dat is belangrijk, omdat sommige studenten gebruik van het standaard materiaal om het materiaal tussen de dipool en de muur

ththeodosis schreef:

Ik zou willen vragen, indien mogelijk voor de simulatie van de aanwezigheid van een muur achter een dipool (d = 20cm) met behulp van de MOM.
Zo ja, hoe kan ik dat doen?
Is de muur (bakstenen) een diëlektrische materiaal?

Elke code beschikbaar die dat kunnen doen?

Ik zou het waarderen als je antwoord meGroeten

Hi ththeodosis

U kunt dit doen door het toepassen van draden in plaats van de muur
Het is de berekening eenvoudig.

RGZ

PL

Hi there,
wat u bedoelt te zeggen die draden?In plaats van de muur gebruik draden met de parameters van de muur?

Groeten

Uitgaande van het rooster spatiëring is veel minder dan een golflengte, een draad net doet een fatsoenlijke baan van de aanpassing van een vliegtuig.Het scherm deur van de magnetron is een goede fysieke voorbeeld van.Voor het oplossen van de stromingen op een raster is 1D probleem en is relatief eenvoudig op te lossen.

De harde kant zal het vinden van een impedantie grens voorwaarde voor de draad de bootst de bakstenen muur.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back