simulatie met m-bestand of Simulink?

D

ddt694

Guest
Hallo,
Ik wil gebruik matlab te doen sommige algoritmen simulatie.Deze algoritmen zullen worden gerealiseerd door FPGA en DSP eindelijk.Ik weet niet welke methode moet ik gebruiken, m-bestand of Simulink?(Deze algoritmen omvatten pn code snelle verwerving, hoge dymamic bijhouden, digitale fase vergrendeld loops, adaptieve drempel detemination, smalle band inmenging afwijzen, adaptieve nulling antenne array, ontvanger prestaties, enz.)

Bedankt

OK .. Simulink is de simulatie-omgeving die toelaat om samen heel snel
simulatie-omgevingen,,,,
op voorwaarde dat u over alle blocksets!
anders moet je schrijven ze ... kun je dat doen in een groot aantal andere talen ..
C ..FORTRAN, Ada, en de matlab taal ..
Maar je moet leren de API ..dat is niet erg ingewikkeld (C MEX-bestanden)
SIMULIMK kunt u doen op hoog niveau simulatie zonder de noodzaak van kennis van de GUI of MATLAB functies

Je kunt hetzelfde doen waarschijnlijk in matlab .. maar je moet weten hoe de plot dingen
en een goed begrip van matlab ..
Dus soms beide dingen nodig zijn. Simulink, maar kan je zeer snel van start!

Voor een termijn werk, Simulink kan goed omdat individuele kunnen werken aan een eenvoudig blok en het is te integreren samen.Echter, indien een of twee mensen werken, is het beter om gebruik Matlab of C.

Hoi,

Simulink Het lijkt misschien een goed chioce, maar vaak voel ik (van tekst boek) dat Simulink is een functie
simulatie-instrument en kan alleen wat demonstratie aan studenten, bijvoorbeeld, AM, FM, PLL, etc, kan Simulink wat ingewikkeld en "echte" simulatie?Groeten

Een definitief antwoord.Wat u kunt doen met MATLAB u kunt doen met Simulink ..

OMDAT Simulink RUNS ON TOP VAN MATLAB

eltonjohn schreef:

Een definitief antwoord.
Wat u kunt doen met MATLAB u kunt doen met Simulink ..OMDAT Simulink RUNS ON TOP VAN MATLAB

U kunt het proberen met SystemView, is het makkelijker te gebruiken en proffessional,
met de nadruk op communicatie.

Probeer met behulp van Simulink gereedschapskist Embedded doelstelling voor TMS3206xxx DSK.Het programma's direct de DSP processor

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back