SIM900 stuurt reactie voor AT en / of AT + CGATT = 1 commando als + CFUN: 1 GEPLAATST

A

AshwinDubey

Guest
Hallo allemaal .. Ik ben bezig met SIM900 en toen ik het commando te sturen AT keert het terug + CFUN: 1 geplaatst en niets na dat werkt, dat wil zeggen AT + CGATT = 1 dan begint terug te keren ERROR. Ik leg AT + CGATT = 1 in een lus, maar het geeft ERROR voor alle instanties van de opdracht. Zonder enige verandering in de code wanneer AT-commando wordt verzonden en antwoord kreeg is OK + CPIN: READY, alles na dat goed werkt. Maar dezelfde code werkt niet wanneer AT commando keert niet terug KLAAR. Wat doet + CFUN: 1 INGEBRACHT betekent .. waarom AT + CGATT = 1 terug ERROR als dit antwoord wordt door de AT-opdracht ... enige hulp zou zeer worden gewaardeerd ... dank ...

Het is een deel van een code die uitgevoerd op vermogen ... Deze test controle wordt gedaan om of de modem detectes sim in de modem ... Dan drukt GEPLAATST ... dan registreert en gereed is .... dan kan het aanvaarden enige tussenkomst van de gebruiker .... maar wat voor commando je geeft zal het opnieuw af te drukken betekent dit dat de modem wordt steeds opnieuw en opnieuw gestart en geen commando's zullen later werk ... haar probleem met voeding .. de surrent rating is niet genoeg .. gebruiken 12V/1A voor modem

Dank voor de hulp .. lijkt het logisch .. Ook nog een ding is, terwijl het bevestigen van het apparaat aan op het netwerk, dat is het verzenden van AT + CGATT = 1 Ik moet blijven sturen voor bepaalde tijd (5-6 keer) en dan krijg ik de reactie op OK. Waarom duurt het zo lang ...

eerst testen in HyperTerminal en kijk of hetzelfde probleem is dat er in het testen van modem alleen ... dat is maakt het een beetje makkelijker te debuggen .. Ik hoop dat u GPRS-registratie voordat hechten door het sturen van commando AT # GPRSMODE = 1 OK AT + CGREG = 1 OK AT + CGATT = 1

Het is een deel van de code die wordt uitgevoerd bij inschakelen ... Deze test controle wordt gedaan om of de modem detectes sim in de modem ... Dan drukt GEPLAATST ... dan registreert en gereed is .... dan kan het aanvaarden enige tussenkomst van de gebruiker .... maar wat voor commando je geeft zal het opnieuw af te drukken betekent dit dat de modem wordt steeds opnieuw en opnieuw gestart en geen commando's zullen later werk ... haar probleem met voeding .. de surrent rating is niet genoeg .. gebruiken 12V/1A voor modem
de ontworpen uitgang voor de PS is 4,1 V. Aanbevolen regulator circuit ontwerp wordt gegeven op pagina 21. http://www.simcom.us/act_admin/supportfile/SIM900_HD_V1.01 (091.226). Pdf

controleer de spanning door het sturen van op commando, zoals pdf-bestand .... het is altijd nominaal tot modem werken op 5v met 1A huidige

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back