SIM300 module gereset bij het maken van socket

P

phaedrus

Guest
Hallo, Ik heb een probleem met de modem resetten SIM300 toen ik een stopcontact met behulp van: AT + CIPSTART = "TCP", "xx.xxx.xxx.xx", "80" $ 0D. Het modem wordt aangedreven door een wand adapter. Toen ik mijn studies doen met een PC is er absoluut geen probleem. Wanneer ik de modem aansluiten op de micro-bord, alleen dan is het probleem gebeurt. Het modem stroomvoorziening in beide gevallen is het same.All andere functies (nl. het maken / ontvangen van oproepen, het creëren van een IP etc) werken ook prima met dit board. Ik ga ervan zijn een power reset, want ik krijg: RDY + CFUN: 1 + CPIN: KLAAR ongeveer 10 seconden nadat ik de CIPSTART commando. Eventuele aanwijzingen over wat ik op moet letten? Gejuich.

Hallo, Het is een DC-adapter muur voeden van een stand-alone modem met alleen de RS232 pinouts bracht op een 9 pin DSUB. Dit sluit aan bij de PC of de micro-bestuur. Zoals ik al zei het modem module is perfect werken met de PC, maar niet met de micro-bestuur. In beide gevallen dezelfde wand adapter wordt gebruikt, zonder verandering in de configuratie.

gelieve CHK als jr microntroller krijgen opnieuw ....... did u om te zetten voltag niveau naar TTL?? bij gebruik met microntroller

Dank voor de beantwoording. 1) Geen van de micro-controller wordt niet opnieuw in te stellen, ik weet dat omdat ik zet een aantal LED om de reset-toestand te controleren. 2) De raad heeft prima gewerkt met de oproep van het maken, DTMF-decodering met hetzelfde modem al geruime tijd. Zoals ik al zei, het probleem doet zich alleen voor wanneer ik een socket te creëren. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/size] Er is een level converter MAX-chip voor 3,3 V naar RS232 niveaus voor de modem.

Als uw adopter werken poperly met uw pc ..... en controller niet opnieuw in als je attech controller dan enige wat overblijft is het programma ..... kunt u ervoor zorgen controller dont hangen wanneer open socket in weerwil van het krijgen van start ?????

Nou het probleem werd opgelost nadat ik kortgesloten pinnen 1/4/6 op de modem.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back