signaal blokkeren

Y

yus13

Guest
hai, ik iemand weet wat voor soort materiaal dat kan worden gebruikt om een RF signaal blok? Ik dacht aluminium kan worden gebruikt, maar het nog steeds cant blokkeren het signaal ..

Aluminium of de meeste andere metalen kan heel goed blok een RF-signaal, door screening.Maar de aluminium moeten worden toegepast op een correcte manier.Please, beschrijf uw probleem in meer details.

Eigenlijk ben ik wil dat mijn ontvanger het signaal te ontvangen van een richting, dus ik wil het signaal te blokkeren voor andere richting.Ik moet een soort als een doos die een gat in het zo van de ontvanger in het vak kan enkel signaal ontvangen van een richting only.i cant antenne omdat mijn ontvanger al ingebouwde antenne gebruikt ..

wat frequecy bereik werk je op, wat demping heb je nodig /
mehdi

Ik gebruik FM-RRFQ2, bij frequentie 433MHz .. het bereik van het signaal is ongeveer 75m in de bouw en ongeveer 150m in open ruimte .. ja, welke wijziging die ik moet doen?

Het klinkt mij u een directionele antenne!Een Yagi die is geoptimaliseerd voor een zo hoog mogelijk F / B verhouding zou moeten werken.

Maar hoeveel front / back ratio heb je nodig?

mijn ontvanger al ingebouwde antenne, als ik het gebruik antenne, de ontvanger nog kan het signaal ontvangen, dus het is cant be directionele meer .. what do u think?

Met behulp van een externe directionele antenne betekent dat je moet uitschakelen van de ingebouwde antenne!

/ WD

Ja, krijgen een kartonnen schoenendoos en snuffel een gat in.Het gat moet exact 1.32cm in diameter.Probeer dat!

Sheesh!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back