SI Prog uit Pony Prog?

R

RollingEEE

Guest
Hallo,

Heeft iemand van jullie gebouwd de Lancos "SI Prog?(http://www.lancos.com/e2p/siprog_base.png)

Ik heb enkele vragen:
1.Waarom heeft de auteur vragen niet het gebruik van een 78L05 IC?
2.Hoe gebruik je de jumpers?
3.Wat is het doel van springpaarden als de V6 verzamelaar is altijd kortgesloten met de voltage regulatoren input
4.Wat is het doel van voeding ongereguleerde externe voeding via pin 7?
5.Is het echt beter dan de STK200 compatibele parallelle versies?(Indien ja dan hoe?)

Hi Rolling,
Antwoord's voor uw vraag:
1.U kunt 78L05 geen probleem,
2.Springen is voor het schakelen ext met int macht, ik gebruik int voeding (deze variant niet werken op elke PC, afhankelijk van de huidige's op uw moederbord),
3.Gebruik Q6 anyway,
4.Pin 7 is voor sommige apparaat die behoefte hebben aan een hogere macht van 5V, bijvoorbeeld voor MDA2061/62 (in dit geval gebruik van een mechanisch aangedreven pomp ...),
5.Ik ben het niet ervaring met STK

Mijn suggestie voor u
gebruik ext power variant, en in plaats van de Z1, Z2, Z3 gebruik diode 5,6 V 5,1 V niet

Werk zeer fijn

Groeten

bedankt.Ik dacht dat de macht drooglegging was gewoon niet nodig, dus heb ik ze weggelaten.Ik gebruik 5.1V Zener Dioden en ze werken prima.De schrijfsnelheid is iets hoger dan de STK200 Peter Fleury compatibel, maar controle op snelheid was hetzelfde.

hi all
do u hebben commando lijst voor Serial Programming van atmega8535/16 microcontroller, geef mij, zou ik willen maken via SPI (MOSI, MOSI, SCK) lijnen.is zeer dringend

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back