Setup / Hold-tijd schending - Frequency dependancy

C

cherukukeshav

Guest
Hoi,

Kan een lichaam me vertellen waarom holdtime overtredingen zal niet getroffen met de verandering in frequentie.Maar setup tijd schendingen zal afhangen van de frequentie.

Gelieve te verklaren mij de relatie van setup tijd / tijd houden met de frequentie.

- Bedankt

kan het beeld zal uitleggen?
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Denk aan opgericht tijd als frequentie afhankelijk, omdat het heeft te maken met wanneer de gegevens aankomt ...We kunnen niet beschikken over de gegevens komen precies wanneer de oplopende rand van bestemming klok naderen omdat het zou leiden tot metastabiliteit.Dit is een belangrijk begrip als je kruising klok domeinen, waar een domein is sneller of langzamer dan de andere.Stel de tijd is altijd vóór de oplopende rand van de plaats van bestemming flop.

Houd de tijd heeft minder te maken met wanneer de gegevens binnenkomen en meer te maken met eenmaal is aangekomen (na de flop bestemming
van het actief rand) laten blijven stabiel gedurende enige tijd.Het schema zou je dit zien.

Bedankt voor het antwoord,

Het zou van groot nut zijn als u uitleggen met een setup en houd schending voorbeeld, waar door het veranderen van frequentie kunnen we vermijden setup overtredingen, dat hetzelfde is niet mogelijk met het bezit schending elimanation.

Stel u heeft een register in te schrijven pad met elk register kloksnelheid van een klok frequentie van 10 MHz.Consider een klok rand op tijdstip 0 op reg1 en een klok rand op het moment 0.1us op reg2.The setup controleren zou zijn tussen deze twee randen. Maar als de frequentie varieert de beschikbare tijd zou anders uit 0.1us.But voor het houden controleren die wordt gedaan voor de klok rand op tijdstip 0 op reg2, zelfs als de frequentie verandert, houdt u de controle nog steeds op het moment 0.So frequentie van de klok heeft een effect op de setup en niet de wachtstand

Bedankt,
jean

Je vriend,

Het is reeds beschreven door mij duidelijk in de volgende post.http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=335981&highlight=note houd schendingen gevaarlijke setup

cheers ..

SunilB
ASIC-dft.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back