server en client apllication

W

wajahat

Guest
hallo iedereen, ik wil aan de ontwikkeling van een applicatie met details als volgt

1 stuurt de gegevens van GSM / GPRS modem server die slaat de gegevens
2 klanten kunnen toegang tot deze server via internet

mijn vraag is hoe en in welke taal deze server applicatie wordt develpoed.
wat zouden de kenmerken ervan?

Als ik sendind een eenvoudige signaal bijvoorbeeld sinusgolf en ik wil dat ze worden weergegeven op de client-kant, in welk formaat Ik stuur de gegevens of de klant het uitlezen van de gegevens van de server en het gebruik van haar eigen applicatie omzetten van deze gegevens in beeld die moet worden weergegeven.

Elke reactie inthis Wat zou nuttig zijn.
groeten
wajahat.

Citaat:

1 stuurt de gegevens van GSM / GPRS modem server die slaat de gegevens

Hi Wajahat

Zou u de voorschriften met meer details.
Ik veronderstel dat het systeem bestaat uit een server applicatie draait op een pc en meerdere clients die een verbinding met de server via GPRS.
De klanten kunnen worden ingebed apparatuur of pc-toepassingen via GPRS modem voor toegang tot internet.
Ook
is het belangrijk te weten welke gegevens u wilt overbrengen,
hoeveel is er, heb je voor het verzenden van het in real-time, of je mag het eerst in enkele geheugenbuffer.

SuperUser schreef:

Hi WajahatZou u de voorschriften met meer details.

Ik veronderstel dat het systeem bestaat uit een server applicatie draait op een pc en meerdere clients die een verbinding met de server via GPRS.

De klanten kunnen worden ingebed apparatuur of pc-toepassingen via GPRS modem voor toegang tot internet.

Ook is het belangrijk te weten welke gegevens u wilt overbrengen, hoeveel is er, heb je voor het verzenden van het in real-time, of je mag het eerst in enkele geheugenbuffer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back