seriële programmering op Proteus - MAX232 probleem

W

wolverine123

Guest
hey guys ik probeerde te seriële programmering op proteus simuleren en probeerde om een ​​teken te sturen, heb ik een virtuele terminal aan het begin voordat het signaal door MAX232 en ik kon zien dat het karakter fijne ... maar na het passeren van de MAX232 ik nooit hetzelfde karakter weer ... graag als het verzonden 'A' i zou krijgen '_' na het passeren van MAX232 .... kan iemand please help: S

Niemand kan antwoord op uw vraag niet zonder uw circuit Controleer uw circuit twee keer. Alleen mogelijk probleem is met het circuit Nandhu

Vergeet niet dat de Max effectief uw signaal omkeert. Je moet om het te verzenden via een andere Max

De volgende foto toont de tekst wordt goed overgebracht maar de volgende na het passeren van MAX232 toont iets anders Maar als het krijgen vervolgens omgekeerd i wont zie de gewenste output als ik een seriële kabel en test de output in HyperTerminal??

de vterm in ISIS moet worden omgekeerd om een ​​mx232 verbinden in simulatie ... Hebt u te inverteren RXD en TXD in de vterm eigenschappen?? misschien is dat het probleem ...

Ik weet dat dit zeer oude draad, maar ik wil het antwoord daar te zetten, mocht iemand zoeken. Klik met de rechtermuisknop op de virtuele terminal, bewerken eigenschappen, van normaal tot inverts.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back