sensor vraag

B

bbexpress

Guest
Hallo iedereen,
Ik wil een project doen met de wandelaar gaat branden met elkaar stappen.Ik denk dat ik moet een sensor te monteren wat waar ongeveer de roller aan de LED's met elk stappen van de gebruikers te activeren.Kan iemand mij wat voor soort sensoren die ik kan gebruiken, en de link te krijgen dat sensoren.Eventuele opmerkingen, ideeën worden gewaardeerd.

Ik begrijp niet echt wat u probeert te doen, als je wilt oplichten het woord wanneer u op setp, kunt u gebruik maken van een straal sensor van gewoon een schakelaar onder het blok U gaat stap in zodat het activeer de swqitch met uw gewicht.

Ik denk dat wat ze gebruiken in schoenzolen is een mechanische schakelaar.Het enige is dik en squishy genoeg dat er een grote verschuiving bij het staan op die voet.

nope, bent u mij verkeerd begrepen
Wat ik probeer te doen, moet ik een sensor te monteren op "de wandelaar" (niet op mensen), zodat de handicap mensen het gebruiken, zal het de LED's te activeren, omdat deze gebruiker is doof (hij niet kan horen helemaal niet, maar hij kan zien).Ik denk dat ik een IR-zender en ontvanger te gebruiken.
Het enige wat ik dont weet is dat, wanneer de gebruiker go (lopen), kunnen sommige dingen veranderen, zoals verplaatsing, snelheid ,.... welk soort sensor maatregel die veranderen, en hij stopt met lopen, de sensor te stoppen ook.

sensor ---------> IR-zender ---------> IR ontvanger -------> LED displays
Dat is al mijn project
Bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back