Semi-Rigid kabel solderen

A

ajhsu

Guest
(1) Soldeer een beetje aan de voorkant van de kabel voor grondcontact (2) Soldeer de helft van de kabel voor grondcontact (3) Volledig solderen btw-kabel-en PCB-GND ik gemeten impedantie van de weg (1) (2) en (3 ) en ze kregen allemaal dezelfde meetresultaten. Frequentie ragne is hieronder 2GHz. Ik ben in de war over de manier waarop het lijkt (3) is de meest standaard manier voor het meten, maar hoe komt de weg (2) en (3) kreeg dezelfde meetresultaat ten opzichte van de manier waarop (3)? Afhankelijk van uw ervaring, wat zal effect resulteerde in volgens deze drie verschillende manieren? Hoe om het effect te verklaren? Die manier bent u gewend meting? Bedankt voor je hulp.

Alle manieren je hebt volkomen gelijk, als je zorg is in de grond-verbinding. In feite geen grote verschillen zijn tussen hen. Als je wilt om omhoog te gaan in frequentie moet je zorgen in de overgang tussen coax en planaire transmissielijn. De limiet zal er komen. Ik hoop dat het kan helpen. Mazz

Dank. Betekent dat dat de GND-aansluiting btw halfstijf kabel en PCB zijn niet zo belangrijk? Ik ben in de war over dat mensen altijd zeggen dat de consistentie van GND verbinding belangrijk is in RF, maar uit deze meting lijkt het niet. Hoe verklaren we dat? Bedankt voor je hulp.

Aardverbinding is echt belangrijk. Ik denk dat alle 3 de manieren die je deed het in orde, en metingen bewijst dat. Mazz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back