selectie prolem in expeditie pcb schematische

A

Amjad

Guest
Als we een netto op een pagina is het niet steeds benadrukt in alle andere pagina's te selecteren is er een manier om de netten in alle pagina's door selcting het werk gaan in een willekeurige pagina in expeditie pcb

Als u verwijst naar het ontwerp vast te leggen, ik zou zeggen 'no way'.laat het me weten als een manier om dit te doen, een interessant onderwerp.

hoi
Ook heb ik geprobeerd om uit te vinden maar ik heb geen enkele manier.In vastleggen Ook dit is het probleem.
Maar als ur met vangen, kussens en navigator U kunt de net door deze te selecteren in de pads en de gehele netto wordt gemarkeerd in vangen op alle pagina's.

Wijzen op de volledige netto in Design Capture, moet u het instellen van de cross-sonde in Expedition PCB.

Terwijl in Expeditie PCB's, ga naar "Setup, Cross Probe, Setup".Ga naar de selectie "Toen item in PCB's, Highlight geselecteerd in de ontwerpweergave Entry" Vink het vakje aan voor dit item.(U kunt ook alle dozen op de PCB binnenkomst ook highlight)

Met zowel de PCB en het schema te openen, ga naar de PCB en voer "Bewerken, Zoeken, Net".Selecteer de gewenste netto gemarkeerd, en het zal markeren in het schema ieder geval op alle pagina's de geselecteerde net.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back