SDR MATLAB en Simulink

A

allysonsim

Guest
Ik ben op zoek naar een complete MATLAB Simulink SDR prototype en hoop dat iemand me kan bieden dat.

Dringend ...

Bedankt

plz naar matlab centraal bestand Xchange forum ...

SDR Simulink model is verkrijgbaar daar .....

Ik vond het exact dezelfde Simulink model ook, maar ik ben niet in staat om het systeem te draaien als er een fout te wijten aan een onbekende variabele.

Mijn probleem met die Simulink is dat ik niet weet hoe het model band met de code in de werkruimte.

Gelieve advies

wat voor soort code die model heeft met het ...Ik betwijfel of er een code met het model ...het model moet draaien zonder ... tenzij het black box heeft gebruikt (als Xilinx blocksets worden gebruikt)

Hierbij gaat het in de code en Simulink blok voor de SDR dat ik genoemd.
Ik heb het probleem draaien ...
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hoi,

Controleer dit programma, het is zeer goed en werkt.
Run "soft_radio_init" eerst, dan, soft_radio model.

Als u een probleem hebt, pls laat het me weten als ik gecontroleerd met behulp van Matlab2007a.

Groeten,

Ahmed
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik heb geprobeerd de bestanden die u gaf mij werkt het, maar de output is sterk vertekend beeld.Is dat betekent dat ik moet het model zodanig te wijzigen dat de uitgang van de afbeelding zal dezelfde zijn als input beeld?

De output beeld moet hetzelfde zijn als input afbeelding.

De output beeld dat ik krijg is gewoon grijs en wit verschillende grootte pixel .....
Ik simuleren als hoe je me vertelde maar dat is wat ik krijg ...Is de matlab versie te maken een verschil?

Ik heb gebruikt Matlab2007a voor simulatie en de output is precies hetzelfde als de input.

Ik gebruik Matlab2007b ....waarschijnlijk dat is de reden om de verschillende output.Ik zal proberen het probleem oplossen.Laat het me weten als je enig idee hebt over hoe het probleem op te lossen.Bedankt

ik heb geen fout, maar na simulatie niets wordt weergegeven op de grafieken, whats het probleem.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back