SDF fouten tijdens de simulatie en schakelapparatuur activiteit!

A

Arik

Guest
Hoi,

Kan de SDF fouten tijdens gate niveau simulatie van invloed zijn op het vastleggen van overschakeling activiteit info om de macht analyse?

Thanks in advance

Ik denk dat hangt af van de gereedschappen die u gebruikt.Beter op met uw leverancier.

SDF fouten => de timing vertragingen niet kloppen => als de stroom analysehulpmiddelen een inschatting maken van de macht op basis van uw dynamische testbank, de analyse is zeker niet correct.

tijdens de simulatie, SDF annotatie fout kan leiden tot de simulatie te stoppen.
zelfs indien de sdf warining mei afleiden een onjuiste switch activiteiten, dus ik denk dat dit kan leiden tot een variatie in uw schatting.

thanks a lot!

en nog een vraag ...

Hoe lang moet de simulatie uitgevoerd om te vangen genoeg schakelen activiteit info voor Power Estimation?

PS Ik gebruik Power Compiler voor elektriciteitscentrales schatting en VCS voor simulatie!

Arik schreef:

thanks a lot!en nog een vraag ...Hoe lang moet de simulatie uitgevoerd om te vangen genoeg schakelen activiteit info voor Power Estimation?PS Ik gebruik Power Compiler voor elektriciteitscentrales schatting en VCS voor simulatie!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back