Scriptie over Herconfigureerbaar computing, alle hulp!

H

Hamadeh

Guest
Hi all,in the field of reconfigurable computing
(especially FPGA
s) , I have a huge interest in cryptography
, but the problem that thousands of researches are done in this field, so I am trying to find something new that's related to this field.

Ik ben op zoek naar proefschrift ideeën
op het gebied van herconfigureerbare computing
(vooral FPGA
s), ik heb een enorme interesse in cryptografie,
maar het probleem dat duizenden onderzoeken zijn gedaan op dit gebied, dus ik probeer om iets nieuws dat verband te vinden dit gebied." with the use of reconfigurable computing
, so do you think that its an interesting field to do a research on?

Ik vond wat papieren met betrekking tot een "Wearable computing"
met het gebruik van herconfigureerbare computing,
dus denk je dat het een interessant gebied een onderzoek te doen op?
En u als u een nuttige ideeën post ze zo kan ik het meeste voordeel van hen te krijgen.
Thanks in advance ...

Ik heb geupload twee proefschrift voor u op

ftopic102157.htmlenftopic102154.html

Bedankt, ik zal downloaden en nu controleren ze ...
Ik waardeer alle andere suggesties van jullie

Er zijn veel boeken over dat: "Cryptografie" door Setti.G

Hoi,

Als u wilt bladeren rond de website van Altera's, zult u merken dat hun Nios softcore processoren kan worden uitgerust met 'costumisable' instructies.Je kunt die zo complex als je wilt.Je kon een instructie van een complete encryptie proces.

Ook ik ben zeer geïnteresseerd in dit onderwerp en ik heb veel van artikelen van herconfigureerbare computing.

Hi .." more than an article !

Wat ik zoek is de 'idee'
meer dan een artikel!
Ik bedoel, ik ben geïnteresseerd in de wetenschap een aantal goede ideeën die een een proefschrift kan doen op, zodra ik weet dat dit idee kan ik zoeken naar een artikel over het onderwerp.
Dus ...Elke andere suggestie please?

Hallo.

Is dit voor een Ph.D?
Waarom niet proberen om een processor?
Of bouwen sommige algoritmen voor CRC's?

Een vriend van mij heeft de laatste paar jaar geleden.

Gewoon een idee.

Hoop dat hielp.

mmm, iemand een idee over de efficiëntie van de uitvoering van cryptografische algoritme op een "herconfigureerbare computersystemen", zoals MorphoSys?

Geacht
U wilt misschien een kijkje op de pagina onder herconfigureerbaarheid onderzoek hebben .... Het kan je helpen.http://www.ctr.kcl.ac.uk/

Groeten
Ess ESS

Ik heb twee ideeën voor je.Een meer in verband met herindeling is over Software Radios (zoeken in google JTRS Xilinx bijvoorbeeld) en een tweede gebied van de studie kan worden sthg over de beeldverwerking.

Hope it helps you.

Als u geïnteresseerd bent in de cryptografie dan kun je kiezen, zoals AES en kijk dan voor alle mogelijke ideeën in architectuur IEEE wetenschappelijke tijdschriften en kom dan met uw eigen implementatie van een aangepaste architectuur en vervolgens verbeteren van de prestaties door een ecided parameter hetzij van het gebied, macht of timing of kan een combinatie van deze.
Vervang AES met sommige iets anders en volgen dezelfde strategie

Ik hoop dat dit een goed begin voor uw onderzoek

Thanks "nashafi", ben ik eigenlijk denken aan iets dergelijks, maar het probleem dat er veel van implementaties van dit gebied, en ik hoopte dat ik iets nieuws kan doen (ik bedoel niet het proefschrift in een nieuw onderwerp van cyrptography) ...

Als u wilt dat sommige materialen op herconfigureerbare computing ..neem een kijkje op deze ..dit kan echt helpen

h ** p: / / www.ics.uci.edu/ ~ sumitg / cadpages / reconfig.html

hoop dat dit helpt.

met groet,

Ik heb eens deelgenomen aan een IEEE seminarie waar deze jongen presenteerde een paper over een volledig herconfigureerbare FPGA.werd bijgewoond door grote mensen vorm MD Robotica en andere bedrijven geïnteresseerd zijn in deze technologie.Ik vroeg een aantal vragen tijdens het seminar:

Q: "Waarom zou iemand wilt gebruiken deze technologie"
A: "denk aan toepassingen waar het onmogelijk is voor een mens daar te gaan en het vaststellen van de hardware. Bodem van mijnschachten, nucleaire controle, satalites. Zou het niet mooi zijn als de FPGA waar staat de vaststelling zelf?"

Q: "Wat waar de grote uitdagingen in uw proefschrift"
A: "het ontbreken van publiekelijk beschikbare informatie. Toen ik begon met mijn proefschrift in 2001 waren er ongeveer 10 van ons dat regelmatig contact met elkaar via het internet om ideeën uit te wisselen. Nu kan ik niet meer vinden, het is alsof ze verdwenen. Voor de vorig jaar of zo heb ik heel veel op mijn eigen. "

Funny conclusie, de man die de papieren voldoende indruk op de menigte en werd ingehuurd door MD Robotics gepresenteerd.Ik heb niet gehoord of gezien van hem ..

Succes!
Mr.Cool

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back