Schuld van Motorola R2600B

P

PSmith

Guest
Hallo Alle Kan iemand helpen, ik heb een fout op een Motorola-R2600B communicatie test set tot nu toe heb ik nog niet in staat geweest om een werkplaatshandboek te vinden, zodat het opsporen van fouten is vrijwel onmogelijk. Dus misschien heeft iemand tegenkomt deze fout voor. De set functioneert prima afgezien van de volgende-Spectrum Analyzer, Sweep Generator en Tracking generator weer te geven, wat minder van de bandbreedte selecteer ik het display een lijn zien over het scherm bij de ingang R,. F-niveau. Groeten Paul

Dit model maakt gebruik van de RSSI niveau van een NE615 als ik goed herinner (lang geleden) voor de log-waarde van het spectrum analyzer Sweep niveaus. Als hij krijgt gewoon een lijn is er geen vegen actie en het is net alsof je in Zero Span-modus. Ik vond dit diagram dat ik gekopieerd van een service manual tussen mijn papieren.

Hallo Bedankt voor de informatie die ik heb up-load 3 foto's van het scherm, kun je mij vertellen welke module ik kan dit circuit bevinden, heeft ik nog steeds niet kan vinden een werkplaats handleiding en hebben zelfs contact opgenomen met Motorola en General Dynamics. Groeten Paul

Van wat ik kan vinden van de spectrum analyzer module is de (A11) module heb ik wat ruwe merkt op dat de sweep in is op U17 (MC34072) kan hetzelfde zijn als TL072 die ook de LPF op het blok diagram. U ziet nu een zaagtand sweep signaal op deze opamp in / out. Sweep is op U10 (MC34072) Hier moet je een variabele amplitude zaagtand te zien als je variëren de overspanning op het spectrum analyzer. Ik heb ook opgemerkt dat er twee schakelaars U18 (DG211), die moeten worden gecontroleerd als ze schakelaar in de gain-instellingen. Het lijkt erop uw probleem is dat je niet de zaagtand krijgt in voor een start. Neem contact op met een scope. Ik denk dat dit signaal wordt gegenereerd op de interface module door een DA chip (module direct aan de kant) dat niet is afgesloten. Ik zal kras meer te zien of ik meer noten op dit punt. Ik ken ook iemand die op het oorspronkelijke ontwerp team in Duitsland was voor deze monitors. Ik zal hem bellen en te zien wat ik nog meer kan krijgen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back