Schematische wilde - Oatley Electronics K055 6J6 klep voorversterker!

A

anzic

Guest
Hallo iedereen, ik ben wanhopig op zoek naar een kopie van het schema voor een Valve Preamp kit dat de Australische bedrijf Oatley Electronics terug uitgebracht in 1996, en Elektronica Australië te zien in september 1996. Het maakt gebruik van twee 6J6 ventielen als een voorversterker en loopt van laag voltage. Het was Kit nummer 055 en er was een k055.pdf beschikbaar op hun website die nu weg is, dat het schema in zich had. Zelfs een kopie van de Electronics Australië terug kwestie van september 1996 zou geweldig zijn. Wayback machine leek niet te indexeren PDF-bijlagen op dat moment. Als iemand een exemplaar, dan zou ik zeer dankbaar. :) Met vriendelijke groet, Anzic.

Hallo Keith, ik zag die site een tijdje geleden en het is in wezen een herwerkte versie van de Oatley kit, en het toont niet de originele voeding schema ofwel (12v naar 60V schakelende omvormer). De Oatley site gebruikt om k055.pdf hebben, maar cant lijken om overal te vinden nu. Toch bedankt mate. Ik zal blijven kijken, maar denk niet dat ik zal het nu vinden ..... Anzic.

Dankzij Keith. Ik heb net geregistreerd daar (Ja, verbazingwekkend nog nooit gezien dat de site) en we zullen zien of iemand heeft een kopie. Ik dacht dat dus er moet een kopie rondzweven ergens op het net, maar wat echt jammer genoeg verdwijnen na verloop van tijd ... Cheers, Anzic.

Got it! Een echt nuttig man op een ander forum had een gescande kopie van de originele EA artikel en de Oatley toelichting. Geweldig stukje geluk. :)

Ik ben blij je gevonden. Was het op de Helpmij.nl Forum forum? Keith

Nee eigenlijk, het was de Atomic MPC computer forum van alle plaatsen. Gewoon zo gebeurde het dat iemand die bouwde een van deze kits daar jaren geleden en nog steeds had de docs. :)

Enkele jaren geleden, de Melbourne State Library had kopieën van Electronics Australië terug naar toen het werd Radio, TV & Hobby. Ik weet niet of ze nog steeds doen, maar het zou het proberen waard als iemand wil kopiëren EA artikelen. Ze hebben zeker kopieën van Silicon Chip. De staat Bibliotheken in Othe kapitaal kan ook kopieën bewaren, in het bijzonder Sydney.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back