Schalen van hardware tekeningen in DraftSight

S

SherpaDoug

Guest
Ik ben op zoek naar DraftSight te gebruiken om een aantal mechanische hardware te trekken voor mijn PCB. DraftSight is de SolidWorks freebie 2D-kloon van AutoCAD. Als ik naar McMaster.com en een. Dwg of. Dxf tekening van een bout te krijgen (MCM # 99306A624 bijvoorbeeld) de bout komt in geschaald naar 0.7 x grootte. De lengte van de bout riep in de tekening is 1 ". De lengte van de bout met behulp van de DraftSight dimensie tool is 0,7" Als ik de hele bout schaal 1/0.7 = 1,42857 de dimensie tool nu zegt dat het een ", maar de tekst in de tekening magische wijze verandert in 1.429 "Is er een manier om de twee te verzoenen? Moet ik alle McMaster dimensies te wissen, schaal het onderdeel, en maken nieuwe dimensies? Zijn de McMaster tekeningen nep? Dit maakt het heel moeilijk om een tekening te maken van geïmporteerde onderdelen. PS Ik heb het geprobeerd op een andere PC met echte AutoCAD en het doet hetzelfde. Dus ofwel McMaster heeft slechte tekeningen, of ben ik een of andere manier de war ..... PPS Ongeveer de helft van McMaster's 3 / 8 "x 1" hex bouten (verschillende stijlen) zijn de juiste grootte in de tekeningen, sommige zijn te groot en sommige zijn te klein. Ik denk dat je moet elk onderdeel die u importeert en zet de slechte controleren :-(

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back