Schakel de mogelijkheid voor normale gebruikers om een thread zetten in de gesloten toestand

S

std_match

Guest
Andere gebruikers kunnen hebben waardevolle informatie te delen, zelfs na de originele poster denkt dat het probleem is opgelost.

Verkeerde redenering. Als ik start een onderwerp op het probleem dat ik heb, op het moment dat het probleem is opgelost is het moment om te vergrendelen het onderwerp. Als je denkt dat in dat onderwerp niet is genoeg geschreven, start nieuwe. Het maken van onderwerpen die te lang is slechte zaak. Search is de beste manier om info die je nodig hebt (als info bestaat) te vinden.

Meestal is het precies het tegenovergestelde gebeurt, veel gebruikers laat de draden te openen en vervolgens gebruikers "heropenen" dat de draad na 4 of 5 jaar van inactiviteit op hun eigen vraag, die gelijk kan zijn aan de oorspronkelijke vraag post. Ik moet toevoegen dat ik een aantal gevallen waarin de draad werd afgesloten met een aantal verkeerde oplossing gezien, in dat geval je PM u de originele poster. Alex

Maar PM naar originele poster laat nog steeds de verkeerde oplossing op het forum. Ik ga akkoord met std-match. Keith

Wanneer u de originele poster kan hij de draad opnieuw tot een juiste oplossing wordt gevonden PM, maar het is aan de OP, dus ik denk dat er zal zijn zaken die een rode draad blijft afgesloten met een verkeerde oplossing, zelfs na de OP is geïnformeerd over de verkeerde oplossing. Alex

Ik denk dat er zal zijn zaken die een rode draad blijft afgesloten met een verkeerde oplossing, zelfs na de OP is geïnformeerd over de verkeerde oplossing.
Ja, dat moet worden geaccepteerd, indien een close-my-thread-functie bestaat. Ik denk niet, dat het grootste probleem. Ik herinner me een paar gevallen, toen nam ik deel aan discussie en vond de draad gesloten overhaaste, bijv. met een verkeerde oplossing, die graag werd aanvaard door de originele poster. Aan de andere kant, niemand kan corrigeren alle verkeerde of misleidende oplossingen gepost op edaboard. Persoonlijk denk ik niet dat dat het passend is om een thread sluiten, tenzij het een heel bijzonder onderwerp en is uitgebreid beantwoord. Het is ook OK te sluiten een draad, dat is vooral gebaseerd op verkeerde aannames. In andere gevallen heb ik de neiging om een optie om het te dragen op de follow-up berichten te verlaten. Zoals reeds vermeld, zijn er veel gevallen waarin de nieuwkomers zijn het toevoegen van opmerkingen of niets navertellen eerdere berichten. Maar deze slechte gewoonte is niet voldoende resaon om alle discussies te sluiten.

Ik heb ook niet eens met de sluiting draden alleen omdat de OP heeft het antwoord dat zij wilden. Vele malen iemand anders kan komen langs en vinden van een onderwerp dat ze geïnteresseerd zijn in nog niet over alle informatie die ze nodig hebben zo alleen maar te vragen een aanvullende vraag of het maken van een verdere commentaar kan de draad te verbeteren. Ook zijn veel momenten waarop iemand komt op het bord en vraagt een vraag krijgen ze verteld om "eerst een search", om een bestaande thread over dit onderwerp te vinden. Maar als dat draad is gesloten dan zijn ze uiteindelijk het maken van een nieuw toch. Door alle middelen hebben de [opgelost] tag, maar sluit het niet. Alleen mods moet in staat zijn onderwerpen die de IMO te sluiten.

FVM Zijn Moderators toegestaan om gesloten vragen te heropenen? Zo ja, kan misschien een tussenoplossing zijn hen te adviseren over een onjuiste oplossing. + + +

Ja, moderators kan elke gesloten thread te openen, heb ik ook gezien een moderator een bericht in een gesloten thread, zonder opnieuw te openen. Alex

Ja, u kunt moderators berichten op gesloten discussies. We kunnen ook deelnemen, splitsen en verplaatsen. Ik af en toe vast 'verloren' antwoorden en unlock 'opgelost' draden. Zoals gezegd, als je een draad die worden ontsloten, een van de moderators contact. Keith

Gedaan. Nu gebruiker kan markeren onderwerp als opgelost, maar het is nog steeds ontgrendeld. Hartelijk dank voor uw mening.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back