Scan invoeging

R

rogger123

Guest
Hoi
zou DC vlag een foutmelding als ik het gebruik van een output poort van de chip als de gegevens in de haven te scannen tijdens het scannen inbrengen ..of zou DC automatisch een bidirectionele buffer die zou worden gecontroleerd door scannen inschakelen?
of is er een specifieke beperking die zodanig dient te worden toegevoegd dat DC kunnen toevoegen de buffer zelf.

Rgds
Rogger

Standaard DFTC minimaliseert het aantal specifieke test havens door het delen uitgangen met functionele poorten.Standaard DFTC genereert altijd een speciale input poort scan.Als u een bidirectionele poort als de scan input poort, DFTC voegt automatisch de nodige bidirectionele controle logica.De scan-signaal is in staat het stuursignaal.

hoi,
de haven heb ik geselecteerd is een output poort niet een bidirectionele poort ...
DC zal nog de nodige logica toe te voegen met behulp van scan staat als controle?
Rgds
Rogger

Waarom je een output poort voor scannen in de haven te kiezen, denk ik dat het noodzakelijk is om de output-poort te wijzigen bidirectionele poort door toevoeging van de uitgang staat stuursignaal, BTW: in test-modus verschuiving proces, DFT compileren automatisch alle bidirectionele poorten in te voeren richting.

hoi,
betekent dat als ik verander gewoon de poort type "InOut" in plaats van "output" moet het probleem oplossen?
zal DFTC voeg vervolgens de buffer logica om de haven te maken als een input type tijdens het scannen en een output type tijdens de normale operatie?

Rgds
Rogger

U kunt de uitgang van de haven of selecteer een ander (misschien dedicated) poort voor scannen in,
voor gedetailleerde informatie over deze, pls man "set_scan_configuration" in DFT compileren en te zoeken "bidi_mode input" optie

indien bidirectionele poort gebruikt worden als scan-out poort, als scan in staat is nul (vangen), de haven richting ingang of uitgang?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back