scan chain voor DFD?

F

feel_on_on

Guest
er is niet-scan DFF in mijn scan keten.
mijn scan ketting lengte is 2000, scannen patroon simulatie is niet passeren.

en ik vond er een aantal niet-DFFs scan was gestikt in de scan keten.Iedereen kan zeggen mij naar de reden?

In scan ketting er altijd moet worden leesbaar flops.Niet scanable flops zijn aangesloten op de uitgang van leesbaar flops.Maar als U verteld er is alle niet-scannablr flops keten in de scan, dat betekent dat de scan stitiching was verkeerd gedaan.Neem contact op met uw scan stijl-, scan-modus.

hoi,
Ik hoop dat je niet langs de scanability controleren, zodat ze niet worden omgezet in de flipflops scanfeel_on_on wrote:

er is niet-scan DFF in mijn scan keten.

mijn scan ketting lengte is 2000, scannen patroon simulatie is niet passeren.en ik vond er een aantal niet-DFFs scan was gestikt in de scan keten.Iedereen kan zeggen mij naar de reden?

Ik bedoel dat een aantal niet-scan DFF, niet all.I willen weten waarom Design Compiler geen vervanging van deze niet-scan met scan DFF DFF, waarom ze steek in een scan keten?

Heb je de post dft_drc verslag.Heeft het eventuele waarschuwingen?.
Zodra ik encountred dit soort probleem toen ik met DB-modus.De reden was een aantal modules worden toegepast set_dont_touch attribuut en cellen werd niet vervangen als scanalbe cellen.check dit punt indien het van toepassing ..

Als u problemen hebben in het analyseren van de waarschuwingen, delen dft_drc verslag of waarschuwing lijst dft_drc met us.dft_drc verslag zal definilty u laten weten wahts de oorzaak voor ur probleem ...

Er zijn manieren om de flops van uw Interessante in dB (set_scan_exclude ..) als XG-modus (set_scan_config-exclude_elements sluiten).

Groeten,
Sam

Als u geven optie set_scan_configuration-insert_shift_registers waar dan enkele flops, die de ene na de andere zonder enige combo tussen scannen zal niet worden vervangen maar dit is juist en het zal passeren simulatie.

Quote:

Als u geven optie set_scan_configuration-insert_shift_registers waar dan enkele flops, die de ene na de andere zonder enige combo tussen scannen zal niet worden vervangen maar dit is juist en het zal passeren simulatie.

zodra u de scan gedaan invoegen, controleert het verslag goed.indien niet scannen cellen worden naden met cellen scan betekent het scannen Stiching niet gebeurt correct.Controleer met de juiste dc commonds

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back