SC CMFB circuit?

L

lila

Guest
Ik wil een geschakelde condensator CMFB te maken voor een klasse-A opamp, wie kan mij vertellen hoe het te realiseren of geef me wat advies over.Thanks in advance!

Dit is een zeer complex ding, ook niet zo lijkt op het eerste gezicht.Ik stel voor dat je naar hoofdstuk 12 van de (Mayer & Gray's 4de editie lezen) boek "Analyse en Ontwerp van analoge geïntegreerde schakelingen".

Kan iemand aandeel sommige CMFB info.Veel boeken, zelfs Gray's, geven slechts simpel voorbeeld.
Ik ben verward met de eerste fase moet gebruiken voor de feedback fase & monster fase.

Om eda4you,
Dank u voor uw antwoord, ik zal proberen te vinden in dit boek en lezen.De bijlage is de SC CMFB circuit dat ik had gezien van een aantal boeken.Kan ik het gebruiken rechtstreeks naar de tweede fase van de opamp?Wacht voor je antwoord!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Je kunt niet alleen van toepassing op het CMFB tweede fase, omdat de common-mode-uitgang van de eerste fase moeten ook stablize.Er zijn twee methoden: Een toepassing is het CMFB de eerste fase alleen dan door de feedback van eerste-tweede fase CM zowel fase-uitgang kan stablize, maar je moet zorgen voor de juiste polariteit wanneer u de toepassing van deze feedback (je gaat toe te passen negatief, niet positief CMFB de eerste fase, maar het is moeilijk voor normale twee-traps versterker).Een andere aanpak is met behulp van twee afzonderlijke CMFB voor de eerste en tweede fase.Dit is makkelijker te bereiken, maar met een groter gebied en stroomverbruik.

Bedankt voor je antwoord.Maar zoals je zei, als ik de eerste methold aannemen, dat wil zeggen, alleen het CMFB van toepassing op de eerste fase.Dus, hoe kan ik de controle van de uitgangsspanning en maken het gelijk aan de ingangsspanning?Het is moeilijk om de VCM beslissen, is het niet?
Thanks a lot!

Je ziet in je figuur heb je de ingang genaamd VCM?Dit is uw gewenste output CM spanning.Dus als je wilt dat je de uitgang van de CM niveau 1V, net 1V van toepassing op deze terminal, en de feedback automatisch de juiste spanning aan de uitgang van de CM tot ca..1V.Maar nogmaals, zorg ervoor dat uw feedback polariteit juist is.

Ik zie, maar als ik alleen het CMFB van toepassing op de eerste fase van de opamp, het circuit als volgt:
VCM is aangesloten op de uitgang van de eerste fase.Vcmfb is verbonden met de tendens van de eerste fase.Hoe kan ik de controle van de uitgangsspanning van de tweede fase?
Thanks again!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

VCM terminal is niet verbonden met de eerste fase uitgang.Er dient te worden aangesloten op een constante spanningsbron (dit stel je je gewenste output voltage VCM), dan is het CMFB automatisch de controle van de output VCM spanning gelijk aan de waarde van de constante spanningsbron.

Hartelijk dank.
Ik heb besloten om twee CMFB toepassing op mijn route.dank voor uw antwoord!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back