S11-antenne met behulp van CST, werkt niet?

A

abuantenna

Guest
Hallo,

Ik heb geprobeerd om opnieuw de productie van de resultaten van een slot antenne gepubliceerd behulp van het MW CST.De reults voor de S11 is ver verwijderd van wat er in de krant.
Ze deden dat met behulp van HFSS.Ik dacht dat het mogelijk zal zijn met behulp van CST ook.
Kan iemand probeer dat met behulp van CST of HFSS alstublieft?

Groeten
Sorry, maar je moet ingelogd zijn om deze bijlage weer te geven

Hoi,

Weet u zeker dat uw dimensies kloppen?het substraat ziet er erg dik

Ook, de resultaten te reproduceren die u nodig heeft om feed-model de vorm van de.

hoop dat dit zal helpen,
Adel

Ja, ik ga akkoord.Maar dit precies wat ze bedoelde.Het ligt op 400 um.

Voor de feeder: Ik denk dat het geen probleem zal zijn.Ik controleerde de ingangsimpedantie en het is ongeveer 50 Ohm zoals ze schreef in de krant.
Dus moet het ok.

Mag het is het effect van de lens?Ik heb geen lens in mijn ontwerp, en ze hebben het daar als ik kan begrijpen.Toegevoegd na 42 minuten:Het lijkt het probleem in de haven dimensies.

Ik controleerde de vorm van de E-veld en het ziet er niet leuk.Ik heb geprobeerd om te volgen Guidlines CST, maar ze werken niet met dergelijke afmetingen.

Alle hulp voor een goede afmetingen?
CPW ongeaard met 20 um signaallijn en 24 um gap.Toegevoegd na 36 minuten:Ik heb het probleem opgelost.Het lijkt erop dat ik aan de voorwaarden en kies een aantal specifieke afmetingen voor de haven met een aantal bijzondere grens.

Ik gebruikte open van xy richtingen toe te voegen en open ruimte of boven-en onderkant.Het lijkt nu veel beter.

Thankks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back