S parameter simulatie in Cadence Spectre RF

G

girih192002

Guest
Hi guys, kan iemand mij vertellen? als we spp (S parameter simulatie) te doen in cadans Spectre RF en we moeten S11, S12, S21 en S22 plotten. we moeten DB20 kiezen met rechthoekige modus en er is nog een optie hieronder in dat venster naar Power Gain P kiezen met dB10. ja, in Spectre RF toen wij plotten S21 met DB20. dan is dat gemiddelde Voltage Gain of Power Gain. Geef uw mening over het.

spp [/color] "is niet SP-analyse. "[Color = red] spp [/color]" is een conversie programma van HSPICE netlist naar Spectre netlist. En SP een functie is van Spectre niet SpectreRF. [Quote = girih192002] ja, in Spectre RF toen wij S21 plotten met DB20. dan is dat gemiddelde Voltage Gain of Power Gain.
Studie een definitie van S21. mag (S21) is sqrt (Pout / Pa). Hier Pa is een beschikbare vermogen van ingangssignaalbron. Pout is een geleverd vermogen om te laden. http://www.designers-guide.org/Forum/YaBB.pl?num=1205246365/3 # 3

[ b] spp [/b] [/color] "is niet SP-analyse. "[Color = red] spp [/color]" is een conversie programma van HSPICE netlist naar Spectre netlist. En SP een functie is van Spectre niet SpectreRF. [Quote = girih192002] ja, in Spectre RF toen wij S21 plotten met DB20. dan is dat gemiddelde Voltage Gain of Power Gain.
Studie een definitie van S21. mag (S21) is sqrt (Pout / Pa). Hier Pa is een beschikbare vermogen van ingangssignaalbron. Pout is een geleverd vermogen om te laden. http://www.designers-guide.org/Forum/YaBB.pl?num=1205246365/3 # 3 [/quote] Ik waardeerde je respons, maar ik geloof dat je misschien niet mijn vraag begrepen hebben . ga dan door mijn vraag dan kunt u begrijpen. Ik zou graag willen weten wat gemiddelde van praten S21 in DB20 in Cadence Spectre RF tool.

praten [/color] "is een typo van" [color = red] met [/color] ". Wat bedoel je? "DC, AC, XF, [color = red] SP [/color], Noise, STB, TRAN" zijn Spectre. "PSS, PAC, PXF, [color = red] PSP [/color] , PNoise, PSTB" zijn SpectreRF. "QPSS, QPAC, QPXF, [color = red] QPSP [/color] , QPNoise" zijn SpectreRF. [Color = red] Opnieuw geen melding SpectreRF. Het is Spectre niet SpectreRF voor uw doel. [/color] En ik denk dat je vraag is Post Processing niet Spectre, hoewel ik niet kan begrijpen betekenis van uw vraag.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back