L
lightstar007
Guest
hey guys .... ben lookin om te racen meerdere boten door middel van RC ....i hav ontworpen da chasiss nd .. ik ga da doen toekomen motion control wid 1 motor ... (gebruik 1 kanaal van da RC) nd een voor zijdelingse beweging ... (2e kanaal van da RC )....Dus voor DAT moet ik kno hoe je da RC transimmtter e-ontvanger ... nd em te maken op een zodanige wijze zodat DAT .. ik kan lopen atleast 6 boten in een tijd .......
nu da vangst Ik heb geen idee op wegdoezelen .. nd hoe gaan over het netto-makin em .... ik searchd da voor haar .. maar couldnt get ne nuttige info ...Ik hoop echt dat u guys ... kan helpen .. mij en atleast punt me in da goede richting ...
PS ...hav geen toegang tot Radio Shack of hobbyist RC winkels .. dus moet het allemaal door mij ..
nu da vangst Ik heb geen idee op wegdoezelen .. nd hoe gaan over het netto-makin em .... ik searchd da voor haar .. maar couldnt get ne nuttige info ...Ik hoop echt dat u guys ... kan helpen .. mij en atleast punt me in da goede richting ...
PS ...hav geen toegang tot Radio Shack of hobbyist RC winkels .. dus moet het allemaal door mij ..