run atleast 6 .. 2-kanaals RC transsmitter ontvanger ..

L

lightstar007

Guest
hey guys .... ben lookin om te racen meerdere boten door middel van RC ....i hav ontworpen da chasiss nd .. ik ga da doen toekomen motion control wid 1 motor ... (gebruik 1 kanaal van da RC) nd een voor zijdelingse beweging ... (2e kanaal van da RC )....Dus voor DAT moet ik kno hoe je da RC transimmtter e-ontvanger ... nd em te maken op een zodanige wijze zodat DAT .. ik kan lopen atleast 6 boten in een tijd .......

nu da vangst Ik heb geen idee op wegdoezelen .. nd hoe gaan over het netto-makin em .... ik searchd da voor haar .. maar couldnt get ne nuttige info ...Ik hoop echt dat u guys ... kan helpen .. mij en atleast punt me in da goede richting ...

PS ...hav geen toegang tot Radio Shack of hobbyist RC winkels .. dus moet het allemaal door mij ..

http://h9n1fls307o1036.telia.com/use/rc_enc_02.htm

U hebt een 2-kanaals encoder en een andere vervoerder de frequentie per boot.

Het maken van dit alles zelf gaat lastig, omdat je niet in staat zijn om gemakkelijk te verdelen draaggolffrequentie uw gelijkmatig.Koop 433MHz modules die dat kan doen 6 kanalen en gebruik een ander kanaal voor elke boot.

Oh, en als u meer wilt helpen, beginnen met het schrijven in een taal die niet je klinkt als een "l33t sp34k" idioot.
________
Agronski.

U kunt op basis van RF-afstandsbediening HT12 zenders met vier knoppen, dat uitzendt op differnt adressen aan verschillende boten controle.--- Geluk

Bedankt voor uw hulp en vergeef me voor de taal Agronski.Nu als ik gebruik van een 433MHz module met 6 kanalen die ik gewoon in staat zijn om controle op alle boten als ik behoefte aan een totaal van 12channels voor alle boten.Ik vroeg me af over het gebruik van alle RF op dezelfde frequentie, maar maken gebruik van verschillende signalen vervoerder voor elke boot.zou dat werken?Toegevoegd na 5 minuten:Door de manier kon ik daadwerkelijk kopen RF controles die me zou toestaan om te doen wat ik wil?zo ja, waar kan ik ze krijgen

Als de output van alle zenders zijn zeer laag en het bereik is beperkt tot 50-100 meter, kunt u gebruik maken van de adressen met verschillende dezelfde frequentie.Voor uw verzoek van 6 boten, zult u nodig heeft 6 zenders en 6 receievers.U krijgt dan klaar om kits monteren of volledig geassembleerd getest kits bij www.united77.com/projects.htm.Succes

Heel erg bedankt voor je hulp.Het was echt de aard van de oplossing die ik zocht en sorry voor om even terug te laat.By the way als het isnt vragen een beetje te veel van u kan u mij vertellen waar ik zou kunnen krijgen .... Meer informatie over de aanpak, zoals een boek of verwijzing naar een website zou nuttig zijn

En nogmaals bedanken u veel voor uw hulp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back