RTDX prblm met TIC6416

V

viterbi

Guest
Ik ben nieuw voor TIC6x serie.Ik werk op c6416 en c6201 van TI met CCS 2.2.I weinig prblem en ik heb het hier beschreven.Hopelijk zal een antwoord op mijn vragen.Een hi aan alle leden van de groep ....

Ik heb getracht onze programma's in TMS3206416 TEB met code componist versie 2.2.Ik heb de drivers gedownload van XDS510PP voor CCS 2.2 vanaf Spectrum Digital-website.We hebben geprobeerd de programma's in de tutorial sectie van CCS.Zelfs als ze werken fijn dat we niet kunnen zien het EXE grafiek, STS details en LOG in real time.Voor het zien van al die dingen of we hebben om een pauze punt op de lus van executie of anders hebben we voor het uitvoeren van de stap door.Hoewel in de Deel 4 voorbeeld kunnen we niet maken van een kanaal voor real time data overdracht met een doelgroep.We hebben geprobeerd dit in TI TEB en onze boord die gebruikt de TMS3206416 DSP (deel
nr. TMS32C6416DGLZ6E3).Maar deze programma's werken in de 6201 TEB en we worden steeds EXE grafiek en andere dingen, terwijl de doelgroep actief is ..We denken dat het probleem is met de 6416-chip.Als we pauze punt in ons programma dat bederft het eigenlijke doel van RTDX.Sinds ons ontwerp is gebaseerd op C6416 is een ernstig probleem wat ons concerned.Pls geven ons een duidelijk antwoord op.

De programma's die we hebben geprobeerd zijn ...
Deel 1, 2,3,4 van de tutorial map van CCS.

Twijfels zijn ..
1.Om de gegevens van C6416 is het verplicht om via de pauze punt. (Remember pauze punt stopt de doelstelling voor de overdracht van gegevens naar de host en verfrissende alle vensters in verband met CCS)
2.Als RTDX is mogelijk met C6416 kan iemand Gimme een simpele code die aantonen dat het dezelfde zijn. (Beide ontvangende kant-en doeltaal zijde)

Met vriendelijke groet,
Het zal erg nuttig zijn als een upload / stuurt elke workshop materiaal C6416 ....

"U bent niet geslagen totdat je toegeven."- George S. Patton,
Jr

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back