RS485 circuit

M

mtawab74

Guest
Ik heb een circuit dat gebruikt RS485 driver waarbetween transimiter and receiver and those 2 wire carriers data between transimetter and receiver and also carry power from transimeter to receiver card

er
is slechts 2 draad
tussen transimiter en ontvanger en die 2 draads dragers van gegevens tussen transimetter en ontvanger en ook de macht van transimeter naar ontvanger kaart

de ontvanger kaart werkt op 8 volt en verbruikt 150 mA

Thanks in advance

Nou, het probleem dat u beschreven kan een beetje moeilijk op te lossen.Er is geen enkel probleem om gegevens alleen met behulp van slechts 2 draden zoals het algemeen wordt gebruikt in diverse communicatie-systemen.Thuisinstelling stroomvoorziening van 150 mA, samen met gegevens (voor lange afstanden) met behulp van slechts 2 draden kunnen communicatie fouten vooral bij hoge datasnelheden en lange afstanden.Ik beveel het gebruik van 4-aderige kabel waarbij twee extra draden worden alleen gebruikt voor de voeding overdracht.Men moet rekening houden met niet om wisselstroom als het zal zeker leiden tot transmissie te mislukken.

U kunt proberen misschien met enige kleine series transformator te moduleren de voeding met uw gegevens en pak het terug op het andere uiteinde met een transformator of condensator ... maar je moet werken in een frequentieband hoog genoeg zodat het niet shunted door de voeding ...

Ik zou verder gaan met de hdcl staat controller van Zilog en werken met de soortgelijke protocol als Apple deed een keer voor LocalTalk ... zin runing op 230kbits/sec ...

Maar misschien
is er een goedkopere manier?

kunt u gegevens tot 160 kbps voor de 4000 meter met MT9172 uit zarlink en verzenden macht en gegevens over de twee draden (awg24 draad) en er is geen probleem, ik getest en werkt aardig. (alleen punt-tot-punt)
U kunt ook gebruik maken van MT8952 chip met het voor gegevens.

Beste 7rots51

zou u alstublieft uw schema's of stuur het naar mij via e-mail

mtawab74 (at) hotmail.com

Bedankt voor alle antwoorden

OVER DE OPLOSSING VAN GEBRUIK transformator en condensator gebruikte ik een CIRCUIT ATTACHED MAAR GEEFT SLECHT RESPONSE

EN DISTURT DIGITAL DATA Periodes en vertraagde IT

bijvoorbeeld tijdens het gebruik van 9600 bit / sec (i gebruikt klok bron 9600Hz 50% plicht) het hoog tijd was ongeveer 3 maal de lage periode zelfs de oorspronkelijke

en een aantal gegevens die verloren gaan
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Dit is de informatie!

Beste allemaal Ik heb eindelijk een oplossing
de bijgevoegde bestanden bevatten 4 identieke schakelingen die een darlington

deze circuits simulat een spoel die kunnen worden aangepast aan eventuele inductantie waarde tot 10H

ik heb het gebruikt en het werkt heel goed

salam

hebben elk een idee hebben voor de RS485 interface met opto isolement.

binu g

Zie het document.
http://www.grantronics.com.au/docs/TIA-EIA-485.pdf

Er is een voorbeeld voor geïsoleerde RS485-Node Met SN75LBC176 IC op pagina 13.

Itp

Beste 7rots51

zou u alstublieft uw schema's of stuur het naar mij via e-mail

bj_xxh (at) hotmail.com

thanks!

gebruik msan_124.pdf en MT9092 en MT9172 en MT8940, msas_42.pdf, ...

in www.zarlink.com, kunt u gemakkelijk gebruik maken van de fig2 van msan_124 te genereren stbus signalen en het gebruik mt9092 te verzenden data en voice-over kabel, kunt u ook mt8952 als data tx in HDLC formaat.

de sch van mt9172 is in haar notitie, voor trans kopen kunt u helpt uit zarlink ondersteuning, ze u een Hongkong vennootschap voor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back