rs232 multiple access

W

wisely77

Guest
hoi,

is het mogelijk fro twee verschillende software / applicatie toegang te krijgen tot dezelfde RS232-poort op hetzelfde moment?enige software of voorwerp te praten over dit?gelieve aandeel.

het is een zeer krachtig hulpmiddel voor debigging of Trobleshooting als we gebruik van dit soort software te controleren wat er gebeurt op de com poort.

PLEASE DO NOT upload software dat alleen doen rs232 toezicht.Ik heb enkele van deze software.what i belang is iets als het bespioneren de rs232 beantwoorden om toezicht te houden op wat er de data communicatie tussen software en outsite wereld.

Dank vooraf.

verstandig

als je vind het stuur een email-me fauser_neves (at) uol.com.br

hoi,

Mijn doelstelling is voor Win98.Maar ik hoop dat het kan werken op win2k/xp aangezien het vrij vaak voor nu.

verstandig

Seriële poort sniffers als HHD's seriële poort monitor kan controleren seriële communicatie op een poort.Wezen, die software maakt gebruik van een kernel mode filter driver te onderscheppen alle seriële commando voordat deze aan de seriële poort bestuurder.Het
is de seriële poort bestuurder zelf dat beperkt de toegang van meerdere applicaties.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back