RF Identificatie hulp nodig

T

techsree

Guest
Hallo,
Ik
ben bezig met RF Identification.Can uploaden iemand me de details over hoe de tags en programma en de juiste lezer kan ik gebruiken als
ik zoek op een groter bereik.
thanx op voorhand
techsree

Ik moest vertellen een meer thing.I ben met behulp van deze technologie voor iedereen die actief tracking.Can stel me op hoe je over.

Hi techsree,

Citaat:Kan iedereen uploaden me de details over hoe de tags en programma en de juiste lezer kan ik gebruiken als ik zoek op een groter bereik.

wat is de draagfrequentie?900MHz of 2.45GHz?
Wat wilt u doen?ontwerpen van een lezer of de lezer?

Probeer Microchip, maken ze een reeks van RFID-chips en de levering toepassing cicuits.

http://www.microchip.com/1010/pline/frequency/rfcats/rfid/index.htm

Citaat:

Microchip biedt een breed portfolio van lage kosten en hoge prestaties passieve RFID-tag ICs.Deze apparaten zijn beschikbaar met functies zoals geavanceerde, high-speed anticollision algoritmen voor het lezen van meerdere tags in dezelfde lezer gebied, een unieke "cloaking" vermogen minimaliseert de detuning effect van aangrenzende tags, zeer laag stroomverbruik voor uitgebreid lezen bereik.Contact-programmeerbare OTP versies en Contactless-programmable/rewriteable versies beschikbaar zijn, met een geheugen dichtheid van 128 bits aan 1Kbit van gebruiker geheugen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back