RF en Microwave sub-systeem aangepaste ontwerp

N

nandopg

Guest
Aangepaste ontwerpen van RF / Microwave Power Amplifiers, Microgolfoven synthesizers, LNAs, RF / Microwave onderdeel karakterisering en Filter ontwerp.
Ik ben in staat om u met een van de volgende items:
1 - Theoretische ontwerp alleen
2 - Industrieel prototype
3 - Productie documentatie
Geen afval uw tijd stuur een PM met uw behoeften.

NandoPG

"Ik heb 25 jaar ervaring in RF / Microwave circuit design bedrijf, met inbegrip van discrete RFIC, MMIC en vele verschillende circuit disciplines. In de afgelopen 8 jaar heb ik zeer betrokken bij het ontwerp en de ontwikkeling van lineaire versterkers van 800 MHz tot 50 GHz en eindversterkers van 0.5W tot 200W, met behulp van een grote verscheidenheid van linearisatie technieken. Enkele van mijn ontwerpen ervaring heeft opgenomen aanvoerbevordering, pre-vervorming, Cartesische lussen, IQ omhoog / omlaag conversie, envelop feedback en vector feedback voor GSM, CDMA mobiele 3G systemen heb ik verschillende RFIC, MMIC, circuit design's VCOs, LNAs, PA's. Heb ontworpen veel verschillende Microstrip, striplijn, adem element filters en Diplexers.
Ik heb ook sterk betrokken bij project management, technische voorstellen, biedinggegevens banen, technische beoordelingen en interfacing met de klant over alle onderwerpen.Ik ben op zoek naar een uitdaging bij een bedrijf waarin ik kan gebruik maken van mijn ervaring.Ik zou willen worden over de leading edge van nieuwe technologische ontwikkelingen.Mijn werk ervaring omvat ook een combinatie van het contract en permanente werkervaring, die mij een zeer snelle leerling.
Toewijding is een goed woord voor de beschrijving van mijn karakter en ik ben graag mentor andere mensen om de kracht die nodig is voor een succesvol team.Ik ben zeker dat ik zou een aanwinst voor elke organisatie en IR & D team

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back