RF Counter en Antenna Project?

• Thread starter Robert A. Patterson
  • Start date
R

Robert A. Patterson

Guest
Ik heb een RF counter door Radio Shack 22-305.Ik vroeg me af of je kan mij uitleggen hoe u het goed?Ik
ben net begonnen antenne technologie en wilt hebben een idee van hoe u de antenne dat ik werk en zou graag willen weten hoe deze te gebruiken en de RF-teller.

Ik kwam met een idee voor de bouw van een antenne die functies die vergelijkbaar zijn met een fotovoltaïsche cel.Vorig jaar heb ik een geïmproviseerde ingebouwde transformator en Waveguide antenne die veroorzaakt een tl-buis op flikkering in 10-voet van de Waveguide transformator circuit.Ik geassembleerd de Waveguide door het doorblazen enkele oude C-band schotelantenne delen.Ik bouwde de transformator uit enkele oude ferrietstaaf kralen.Er was niet genoeg ruimte in de kralen om meer dan een draad, dus ik verpakt de twee secundaire spoelen aan de buitenkant van de kern en de gebruikte messing bouten voor kloof schakelaars.De lacunes nooit ontslagen die ik ken, maar de TL-buis flickered binnen 10 meter van de antenne.

Ik heb net op zoek naar 3D-ontwerp software vorige week te zien als ik zou kunnen model het circuit door drag / drop dezelfde onderdelen in de 3D-omgeving en laat het programma crunch de aantallen en detail een ray traceren, maar het lijkt erop dat de programma's zijn een beetje uit mijn financiële competitie begint bij $ 10-duizend.

Dacht dat ik zou kunnen proberen een aantal een aantal van de demo versies toch gewoon om mijn voeten nat.De meter heeft drie schakelaars (aan / uit) (50-ohm / HiZ) (50-MHz omhoog / omlaag pijlen) De meter heeft ook langzaam / snel poort snelheid.

Als ik de schakelaars op 50-ohm en de MHz-schakelaar op de pijl omlaag ik een lezing van 55.

het veranderen van de MHz overschakelen op de pijl-omhoog ik een lezing van 212.

Ben ik het lezen van 55-ohm bij 212-MHz?

Als ik de schakelaars aan HiZ en de MHz tot de pijl omlaag ik een lezing van 19,5

het veranderen van de MHz overschakelen op de pijl-omhoog gelezen 130.

Ben ik lezing 19,5 Impedantie op 130.MHz?

Bedankt

Robert A. Patterson
http://quantumgravitics.tripod.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back