resonantiekring Tunneling Diode

D

drabos

Guest
Hallo,

Heeft iemand heb ervaring in OTO (resonantiekring Tunneling Diode)-apparaat modelleren?
Ik ben geïnteresseerd in Wigner Functie Methode.

Code:

1.
Resonant tunneling diodes: modellen en eigenschappen

Jian Ping zondag; Haddad, GI; Mazumder, P.; Schulman, JN;

Proceedings of the IEEE

Volume 86, Issue 4, april 1998 Page (s): 641 - 660

Kort:De resonantiekringen tunneling diode (OTO) is op grote schaal onderzocht, omdat het belang ervan op het gebied van nano-elektronische wetenschap en technologie en de potentiële toepassingen in een zeer hoge snelheid / functionaliteit van apparaten en circuits.
Ook al veel vooruitgang is geboekt in dit verband extra werk nodig is om het volledige potentieel van OTO's.
Onderzoek op het gebied van OTO's blijft, zullen we proberen in deze tutorial herziening om de lezer met een algemeen en beknopt beeld van waar we staan in deze spannende gebied of onderzoek en op de volgende vragen: Wat maakt OTO is zo aantrekkelijk?
In hoeverre kan OTO's worden gemodelleerd voor ontwerp doeleinden?
Wat zijn de gewenste en haalbare apparaat eigenschappen op het gebied van digitale logica toepassingen?
Deze kwesties aan te pakken, we het apparaat operationele principes, het modelleren van verschillende benaderingen, en het belangrijkste apparaat eigenschappen.
Vergelijkingen tussen de verschillende OTO-fysische modellen en de belangrijkste kenmerken van OTO's, resonantiekringen interband tunneling diodes en Esaki tunnel dioden worden gepresenteerd.
De zelfstudie en analyse in dit document kan helpen de lezer vertrouwd te worden met de huidige onderzoeksinspanningen, alsook om de belangrijke aspecten in het OTO ontwikkelingen en hun toepassingen circuit

Bedankt,

Ik kan downloaden rechtstreeks dit artikel uit IEEE.

Als het moet iemand ik kan uploaden.

Vertel de waarheid, ik ben op zoek naar iemand die dit kan doen simulatie en de juiste oplossing, want ik heb geprobeerd om dit te doen simulatie (Wigner Functie Methode) op MATLAB, maar de oplossing is onjuist.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back