Resistor vraag ... again

B

Benbojangles

Guest
he

Ik ben een poging tot beperking van de stroom op een circuit.

Ik gebruik een 9volt/2600mah batterij, maar ik probeer om de output stroom 125mA beperken.

Moet ik gewoon gebruik maken van een 10 Ohm weerstand in serie?Of, is er een andere mystieke oplossing voor dit hele elektrische idee?

Ik waardeer uw advies

Groeten.Toegevoegd na 4 uur 18 minuten:anyone?

De huidige afhankelijk van de belasting die u zal gebruiken.Houdt u meer specifiek over de lading.

De 10ohm weerstand gewoon werkzaamheden.

Benbojangles wrote:

heIk ben een poging tot beperking van de stroom op een circuit.Ik gebruik een 9volt/2600mah batterij, maar ik probeer om de output stroom 125mA beperken.Moet ik gewoon gebruik maken van een 10 Ohm weerstand in serie?
Of, is er een andere mystieke oplossing voor dit hele elektrische idee?Ik waardeer uw adviesGroeten.
Toegevoegd na 4 uur 18 minuten:
anyone?

U moet gebruik maken van een elektronische stroombegrenzer, anders u te veel spanning zal verliezen in normaal bedrijf.
Bijvoorbeeld, het beperken van de stroom bij 125mA je nodig hebt 9/0.125 = 72 Ohm.

Maar als de belasting 100mA trekt normaal, dan verlies je 0,1 * 72 = 7,2 V, zodat u met 1.8V aan het werk te doen.

Weerstanden zijn nooit goed als je de huidige tot een niveau dat dicht bij de normale punt te beperken.

Dank voor uw hulp en advies.

Door al uw fijne advies en samenhang, zijn wij erin geslaagd om samen te werken om het probleem op te lossen.Mei --- bless you all & slapen rustig.

Met vriendelijke groet.

you asked for, but also a Polyswitch PTC fuse may work.

Een elektronische zekering kan de mystieke oplossing
die u gevraagd, maar ook een RELAY PTC-zekering kan werken.Het hangt af van uw specificatie voor de normale werking en maximaal getolereerde kortsluitstroom, beide nog onbekend.

Benbojangles wrote:

heIk ben een poging tot beperking van de stroom op een circuit.Ik gebruik een 9volt/2600mah batterij, maar ik probeer om de output stroom 125mA beperken.Moet ik gewoon gebruik maken van een 10 Ohm weerstand in serie?
Of, is er een andere mystieke oplossing voor dit hele elektrische idee?Ik waardeer uw adviesGroeten.
Toegevoegd na 4 uur 18 minuten:
anyone?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back