Reset pin 'NE555 P' probleem

V

vinodquilon

Guest
Ik heb het opzetten van de 555 astabiele MW naar AF signalen te genereren, zoals aangegeven in de bijlage. De beoogde functie is dat wanneer soa-bestrijding signaal gaat logisch hoog AF-signalen zijn toegestaan ​​om te verschijnen op + uitgang. Wanneer STD logica, vul hem AF signalen onderdrukt aan de uitgang. Maar in de praktijk als StD LOW is, AF-signalen niet onderdrukt aan de uitgang. Dus ik handmatig 4e pin verbinding te maken met grond, dan de signalen te krijgen onderdrukt op + uit. Dus ik ga voor een OF-poort als een vervanging van Q4 & R9. Een pin is altijd LAAG, andere verbonden is met soa-bestrijding. Heeft enig idee over het probleem? Ik denk dat Q4 open toestand niet begane grond staat te brengen bij actief laag RESET pin. Attachment- http://www.scribd.com/doc/27308469

[Quote = vinodquilon] Heeft enig idee over het probleem? Ik denk dat Q4 open toestand niet begane grond staat te brengen bij actief laag RESET pin. [/Quote] Force pen [4] aan op de GND-niveau door het toevoegen van een weerstand betweeen [4] en GND .. Het is niet de beste manier om te schakelen [4] door npn BJT, maar zou moeten werken .. Rgds, IanP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back