REQ: TX Power straling in verband met de tijd slots

R

Rayengine

Guest
Dear All,

Veronderstel dat we weten dat de piek straling macht en ook het aantal tijd-slot, hoe kunnen we betrekking hebben op het gemiddelde macht?BR
Rayengine

Wanneer u integreren uitgestraald vermogen in 1 sec interval krijgt u gemiddeld vermogen.Vuistregel voor systemen met aan / van de regeling: Pa = Pmax * duty_cycle

Groeten
D.

Debeli schreef:

Wanneer u integreren uitgestraald vermogen in 1 sec interval krijgt u gemiddeld vermogen.
Vuistregel voor systemen met aan / van de regeling: Pa = Pmax * duty_cycleGroeten

D.

De relatie ik genoteerd is kunt u ook vinden in "Radar Encyclopedie" dat kan hier worden gevonden in de download sectie.De waarden zijn allemaal natuurlijke afmetingen dwz Watts, niet DBW of DBMS.Als je de macht niet in dbs dan de relatie is Pa = Pmax 10 * log (duty_cycle).Het is hetzelfde als in uw meningsuiting log (1 / x) =-log (x)

Voor mijn gevoel, waarbij Antena krijgen in de wijze waarop de expert zei dat het piekvermogen wordt uitgestraald (EIRP) en gemiddeld vermogen is het vermogen op de antenne-poort.De relatie kan worden toegepast als u wilt bepalen gemiddeld vermogen dat deze versterker levert aan de antenne als u nu de piek EIRP (het is voor mij soms).

Misschien is geholpen
Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back