REQ: mixed mode (DSP + RF) voorbeelden op basis van ADS

K

khorram

Guest
Kan iemand mij een praktisch gemengde ontwerp voorbeeld (i: een ontwerp is voorzien van RF-en DSP) op basis van ADS? Ook ik heb een andere vraag over ADS. Zoals ik het zie is het niet alleen een systeem level design tool, maar is ook een module of een circuit level design tool. is het niet? Gelieve aan te geven meer informatie over het circuit level design kan worden gedaan en hoe nauwkeurig het is. Met andere woorden, het geheel bedekken Matlab? Beste wensen, KH

zoals ik het zie is het niet alleen een systeem level design tool, maar is ook een module of een circuit level design tool. is het niet? Gelieve aan te geven meer informatie over het circuit level design kan worden gedaan en hoe nauwkeurig het is. Met andere woorden, het geheel bedekken Matlab?
Eigenlijk ADS, ook is het een lay-out tool ook, maar krijg ik niet het deel van de dekking van Matlab. Leg een beetje meer wat u wilde noemen? Gereedschapskist (CDMA toolbox bijvoorbeeld in Matlab)? Ja, ware ADS kan eigenlijk doen ze op zijn eigen manier van aanpak , maar theoretisch en wiskundig aanpak leidt tot vrij te corrigeren resultaten. Matlab heeft eigenschappen, functies nooit mogelijk zal nooit verschijnen in ADS: als Image Toolbox etc. Matlab is een wiskundige tool, een zeer krachtig is, terwijl de ADS is System en Circuit aanpak tool met wiskunde geschreven in ADS. Denk niet dat ADS heeft betrekking op Matlabs! of Matlab naar ADS te dekken. Ze zijn beide twee verschillende werelden van het naderen van het probleem.

Hallo djalli, Bedankt voor je aandacht. Ik wil heel graag weten wat ik kan doen met behulp van ADS en wat ik niet kan. Stel, u wilt een draadloos systeem te ontwerpen. Het misschien ook enkele digitale en analoge + RF-onderdelen. Ik ga een gedragsniveau van digitale en RF (transciver en ... delen) te ontwerpen en ook ik hoop te kunnen op de analoge onderdelen te implementeren in circuit-niveau in deze omgeving. Kan via ADS? Met andere woorden, zijn we in staat om een ​​systeem (digitale + analoge + RF) te ontwerpen in ADS helemaal niet meer?
Denk niet dat @ DS omvat Matlabs! of Matlab aan @ DS te dekken. Ze zijn beide twee verschillende werelden van het naderen van het probleem.
Waarom kan ik niet denken aan die Matlab? Ik bedoel dat de reden waarom we niet kunnen matlab te vervangen door ADS. Ik ben een digitale ontwerper, maar mijn vrienden (als analoge ontwerpers) vertelde me: "waarom hebben we niet werken met ADS in plaats van Matlab". Zij geloven dat we Matlab te vervangen door ADS. Wat is uw idee? Met vriendelijke groet, KH

waarom ik niet kan denken over Matlab? Ik bedoel dat de reden waarom we niet kunnen matlab te vervangen door @ DS. Ik ben een digitale ontwerper, maar mijn vrienden (als analoge ontwerpers) vertelde me: "waarom hebben we niet werken met @ DS in plaats van Matlab". Zij geloven dat we Matlab vervangen door @ DS. Wat is uw idee? Regards, KH
Hier is het probleem, met advertenties die u kunt krijgen wat Matlab nog beter geeft, omdat het aproximates om de echte wereld van de resultaten. Gewoon simuleren en alles laten vallen in tabellen en bestanden. Het probleem is dat flexibiliteit Matlab kan bieden op zekere hoogte veel groter is dan ADS. Tot op zekere probleem aan te pakken selecteert u de manieren om het te doen. Er zijn vele manieren. U selecteert de methode die is vrij overtuigend, best passende en gemakkelijker te doen. Vergeet niet mensen zeggen: "engineers weten niet hoe om in plaats daarvan verdelen ze gebruiken decibel aftrekken". Dat maakt ingenieurs lui jongens, maar in plaats daarvan het meest praktische jongens in de wereld niet om te gaan in wat analytische analyse voordelen. ADS is een aanvulling Matlab en Matlab aanvulling ADS. Je kunt maar beter wennen om ze allebei te doen. Zijn we duidelijk op dit punt? Ik hoop dat dat helpt.

Ik ben het met u eens dat ADS Matlab en vice versa vormt een aanvulling op. Ik undrestood wat je bedoelt. Ik denk dat ADS is uitgevoerd als een systeem niveau, en na dat sommige circuit nutsbedrijven werden toegevoegd is. Maar Matlab is geïmplementeerd als een circuit niveau modellering en werd daarom niet opgenomen systeem-niveau voordelen. Met vriendelijke groet, KH

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back