Req: HV voeding ontwerp gids

G

goodboy_pl

Guest
Beste vrienden, ik ga een HV voeding ontwerp met de volgende specs: Vo = 6000V Io = 1mA load-regeling = 5% Vi = 12V Ik ben vertrouwd met schakelende voeding ontwerp, maar tot nu toe is mijn eerste ervaring in de HV- supplies. Ik denk dat flyback topologie en UC384x is de beste oplossing, mijn probleem is over de transformator ontwerp en de bouw, ook ik denk dat er een probleem is in feedback circuit (weerstand voltage Verdeelstuk Y), dus ik zal u dankbaar zijn als u mij kon helpen. Al uw opmerkingen, tips, app.notes en design gidsen zal worden gewaardeerd. thanx inadvance.

te hoge spanning Ik denk dat de normale flyback topologie is niet sufficeint als u zal ned een groot aantal van liquidatie in het secundair, maar zoals in de tv-horizentalor als in Spark ontsteking is er een goede manieren om deze hiugh genereren voltages op deze manier afhankelijk van de resonantie, Wher het genereren van opgeladen primaire spoel in flyback transformator resoneert met een condensator tussen de collector en de emitter van schakeltransistor die het genereren van een piek spanning over primaire wikkelingen, die konden om de 6000 v worden verhoogd met kleine bochten ratiuo dus u kunt over 1000 op de primaire krijgen door resonqance dan stap die 1,000 tot 6000 door 06:01 beurt ratio of u kan sluit de primaire naar de secundaire op de collector, zodat de primaire stroom door een hogere inductantie middelbaar het genereren van een hogere spanning dit is mijn openion ook u moet zorg over de isolatie ook u kunnen gebruik maken van spanning verdubbelaar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back