Req hulp / advies met Tek reikwijdte reparatie

N

nicklinn

Guest
Hallo jongens, ik ben geen maagd te replairs maar ik gestuit op een probleem dat is een beetje boven mij en ik al zou ik rond om hulp vragen over dit probleem. Ik heb een Tek 7934 scope met een slechte voeding. Ik heb sporen het probleem tot het onderdeel dat het probleem veroorzaakt, dat een transformator die lijkt te zijn met een secundaire wikkeling aan de primaire kortsluiting. Hier is de deal. Niemand draagt ​​echt de onderdelen die ik nodig heb op deze 20 jaar oude scope. Sinds de ferrietkern lijkt te zijn in goede vorm ik dacht dat de beste manier van handelen zou zijn om opnieuw op te bouwen van de transformator. Dit is iets wat ik nooit eerder heb en omdat tijdens het tek biedt een fantastisch schema info kan ik geen informatie over de wikkeling van de transformator vinden (wat is een onderdeel nummer is 120-1183-00 Als iemand geïnteresseerd is) anders dan de input en output voltages gedaan, Ik denk dat ik zal moeten reverse-engineeren het. Heeft iemand enig advies of tips om engineering en remanufacturing transformatoren die kunnen mij helpen te keren? Bedankt een ton, Nick

Een transformator met ferriet? Is het een switcher? Ik heb gezien dat 7934 scope mainframes op eBay te verkopen voor minder dan $ 50 US. Misschien een kopen als een bron van reserve-onderdelen. Het is echter een grote hulk om rond te hebben gezeten. Once upon a time, Tek beloofde een levenslange garantie op hun macht transformatoren. Vraag hen en misschien geluk. Hier is een groep die Tek scopes bespreekt: http://tech.groups.yahoo.com/group/tekscopes/

Ik moet toegeven dat ik niet weet een deurklink van een veel over transformatoren kopen ja het een vierkant type ferriet ring met een rand met de wikkelingen heeft. Papier en lijm isolatie. Als je geïnteresseerd bent kan ik schiet een foto van het apparaat? Helaas is de goedkoopste die ik kan vinden op de baai is in de $ 500 honkbalveld. Al ben ik niet in een rush om te kunnen worden werken moet ik het binnen een maand of zo in de tussentijd dacht dat ik zou proberen de vaststelling van het eerste. Ik was niet bewust van dat ik zal moeten om in die er op zijn minst kunnen ze het deel ik nodig heb. Thanks zal posten op dat board.

Heb je de reparatie handleiding op papier, compleet met zweet en traan vlekken ;) Mijn scope werd gemaakt rond 86 helaas. Ik keek naar die kerels, maar zag niet het onderdeel op de site. Zal proberen e-mailen ze.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back