REQ: Hulp aan GSI gerber photoplotter besturingssoftware vinden

H

Highlander

Guest
Hoi, Hulp aan GPC / GPQ of Prism NT vinden - dit is een controle software voor GSI Foto plotters mijn tweede schijf van GPC / GPQ (voor Solaris) is gebroken. : Cry :: cry: Prism NT is plotter control software voor Windows NT Als some1 werk of it please help me! Best,

Hi weet u dat nieuwe versie van de software nieuw wachtwoord nodig?. Kunt u nog iets om het wachtwoord te genereren. Laat het me weten. Ik laat je een kopie van S / W. Dovo

Hoi DOVO, Wat je precies hebt van dit prg? Als u verouderde gpc / gpq Ik moet een wachtwoord hebben, maar voor PrismNT ik heb niet! Je kunt me wat je hebt en ik zal dienblad om te vinden wat je nodig hebt  :)) Best,

Ik heb GPC / GPQ nieuwste versie. Gebruiken voor Sun Box. Na de installatie moet u het wachtwoord te lopen hebben. Dit wachtwoord is verbonden met System ID-nummer. Ik ben op zoek naar somthing om het wachtwoord te genereren. DV

Hallo, Ik heb gps / gpq 's pas voor mijn SPARC systeem alleen. Ik kan u mijn pass en systeem-ID en wat je nodig hebt van sys bestanden naar het oplossen van uw problem.I hebben geen gereedschap om de pas te genereren:. (Stuurt u mij de prog en ik zal lade te installeren met oude pas Best. ,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back