[req] de IC heeft een aantal vragen wanneer de stroom op?

S

Stař

Guest
De regelgever maximale belasting stroom is 500mA.Het kan niet naar stabiele toestand in een aantal laden tijdens 150mA ~ 200mA wanneer de stroom plotseling voordoen.Maar het is stabiel wanneer de stroom langzaam wordt toegepast.En het laden groter is dan 200mA, is het OK.Wat is de mogelijke reden?Bedankt.

een spanningsregelaar ...een spanning regulator zeggen voor het praten
5v@1.5 amp output moet weerstand een 'shunt limiter' in serie met de input regelaar levering pin

zelfs deze fout in het denken creaps in mijn eigen ontwerpen en ik weet haar verkeerd
en hoe te werken het uit

kijken voor de wiskunde (Ik ben verschrikkelijk om wiskunde vandaag)dus je moet dit werk uit
Ik heb altijd denken aan de regel van 23 23 R is een goede waarde voor 1 amp @ 5v als een shunt begrenzer voor een 9 tot 10 V supply input
Probeer deze en controleer je niet te veel statische capaciteit

als de belangrijkste psu is 5v of 12 proberen te lager de toezichthouders resoviour caps een beetje

misschien een reset lijn somwhere stijgen te langzaam etc ...

een kijkje nemen sommige timings als deze

esp oscillatoren

edit ...na een beetje denken
Upload een circuit deel laat zien de regulator podium en wat levert het beste is ...als jpg-bestand is het beste (i gebruik psp Paint Shop Pro ())

Staříč wrote:

De regelgever maximale belasting stroom is 500mA.
Het kan niet naar stabiele toestand in een aantal laden tijdens 150mA ~ 200mA wanneer de stroom plotseling voordoen.
Maar het is stabiel wanneer de stroom langzaam wordt toegepast.
En het laden groter is dan 200mA, is het OK.
Wat is de mogelijke reden?
Bedankt.

Wanneer de stroom plotseling voordoen en belasting 150mA ~ 200mA, test Iin en Iout.Analyse functie van IC, of andere bescherming blok heeft een effect of niet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back