Req: Control-apparaten via USB

G

gulson

Guest
Het is zo makkelijk om 8 apparaten via parallelle Computer Controle in de haven, ik ben op zoek naar het zelfde voor USB, alle links naar freeware-projecten, en software voor hen zijn welkom:)

Er zijn niet al te veel manieren om dat te doen: (Een van de eenvoudigste opties is om iets als FT232/FT245 gebruik van FtdiC * ip en enige steun circuit te bouwen om hen heen (bijvoorbeeld poort expanders).

hallo Philips hebben ook PDIUSBD12 (en D11) chips die er zijn enkele voorbeelden (voorbeeld-project) beschikbaar op deze site met firmware en sch-en Windows-stuurprogramma. (het is in het kookboek formaat)

[Quote = 7rots51] hallo Philips hebben ook PDIUSBD12 (en D11) chips die er zijn enkele voorbeelden (voorbeeld-project) beschikbaar op deze site met firmware en sch-en Windows-stuurprogramma. (Het is in het kookboek formaat) [/quote] Hi 7rots51, Kunt u dan graag de links voor Phi * IPS PDIUSBD11/D12 voorbeelden / Windows-driver? Ik heb een bezoek aan de Philips-website vele malen en toch was ik niet in staat om deze voorbeelden te vinden. By the way, ik heb gelezen een paar dingen over USB-apparaten en het lijkt erop dat het gebruik van de FT * I chips is veel eenvoudiger dan het werken met de PDI chips. Toch, de laatste zijn een beetje flexibeler.

Hallo Gulson, Sorry, ik was vergeten dit bericht in mijn vorige antwoord. Misschien bent u op zoek naar iets als dit: hxxp: / / www.codemercs.com / IOWarriorE.html vindt u meer van deze apparaten hier: hxxp: / / www.lvr.com / usb.htm

[Quote = bogdanm] By the way, ik heb gelezen een paar dingen over USB-apparaten en het lijkt erop dat het gebruik van de FT * I chips is veel eenvoudiger dan het werken met de PDI chips. Toch, de laatste zijn een beetje flexibeler. [/Quote] Dit is bcause everey USB-apparaat heeft een stuurprogramma FTDI heeft echt een goede stuurprogramma's voor hun apparaten. Als u een USB-apparaat dat is comatible met de HID spec alle OS van 98 hebben HID ondersteuning inbegrepen. Dan ook geen aangepaste stuurprogramma's nodig! Wisselen Portpins moet gemakkelijk met een HID-apparaat. USBMan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back