Renesas R8C A / D converter vraag?

O

osmanpasali

Guest
Hoi,
Hoewel ik connot antwoorden op mijn vragen krijg ik steeds weer ......
Kan ik VCC pin van R8C/1B naar 3.6V en VREF pens-naar-5V?Ik bedoel Kan VREF van A / D converter worden aangesloten op een bron van meer dan Vcc van de MCU?

Hallo,

Dont los hart.

Degenen die blijven proberen Nooit Loose!

Ik ben een R8C gebruiker ook.Wij ik heb gebruikt R8C/13.
U kunt gebruik maken van de interne ref of gebruik de VCC voor externe ref.Maar geest het de VREF <VCC - 0,5 anders heb ik veel geconfronteerd met een probleem in een van mijn projecten.Ik probeerde om een ruimte om de spanning te meten signaal dat ik laten zien.Ik had veel van de problemen te compenseren.Daarna heb ik gewoon een bijgevoegd 220R weerstand in serie met de VREF.Dit werkte.Waarschijnlijk ook u kunt uitproberen.

Best of Luck!

dank u voor uw antwoord ..Ik zal proberen.door de manier hoe kan ik gebruik maken van interne referentie?

Hallo,

Een fout van mijn kant.De AVCC zelf zou de Reference.Deze faciliteit van de interne verwijzing is alleen beschikbaar in een paar van de M16s ik heb gebruikt.Dus ik mixte het met R8C.Je moet worden gevraagd de AVCC gebruik met de niveaus van 3.3V of 5V.Ook in gedachten houden dat de ADC input signaal niet moet groter zijn dan deze waarde.

Best of Luck!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back