J
Jester009
Guest
Hoi,
Ik werd toegewezen aan het bouwen van een circuit overstroom relais te testen als mijn afstudeeropdracht.Het simpele idee is om een stroom sturen een stroom om het relais en meet de tijd struikelen.
Dit is de eerste keer dat ik met behulp van de theorieën ik geleerd in actie!
Ik heb een basis plan.Ik zou graag willen weten of ik de juiste weg ben nemen.
1.Voor de huidige injectie circuit een H - Brigde wordt gebruikt.
2.Beheersing van de H - Brige wordt gedaan door PIC 16F877
3.Software-interface wordt gedaan door Visual C #, zodat de gebruiker kan selecteren de huidige te injecteren.
Het ding is Ik heb niet een duidelijk idee over hoe verder te gaan.Ik zou graag schema's en hulpbronnen materiaal zodat je dat ik vooruit kan gaan.Ik heb om het project te voltooien binnen een maand tijd. Dus alle feedback is zeer gewaardeerd!Thanks in advance
Jester009
Ik werd toegewezen aan het bouwen van een circuit overstroom relais te testen als mijn afstudeeropdracht.Het simpele idee is om een stroom sturen een stroom om het relais en meet de tijd struikelen.
Dit is de eerste keer dat ik met behulp van de theorieën ik geleerd in actie!
Ik heb een basis plan.Ik zou graag willen weten of ik de juiste weg ben nemen.
1.Voor de huidige injectie circuit een H - Brigde wordt gebruikt.
2.Beheersing van de H - Brige wordt gedaan door PIC 16F877
3.Software-interface wordt gedaan door Visual C #, zodat de gebruiker kan selecteren de huidige te injecteren.
Het ding is Ik heb niet een duidelijk idee over hoe verder te gaan.Ik zou graag schema's en hulpbronnen materiaal zodat je dat ik vooruit kan gaan.Ik heb om het project te voltooien binnen een maand tijd. Dus alle feedback is zeer gewaardeerd!Thanks in advance
Jester009