reg: Vaststellen van de Klok Tree

J

jyothia

Guest
Kan iemand geven een algemene richtsnoeren CTS doen voor SoC.als hoe om te beginnen doen CTS.Ik gebruik Magma voor CTS, en het verslag is zeer slecht.

Ook hoe kan ik de analyse van hetzelfde.Een richtlijn zal helpen veel.

U wilt weten wat de details van GTS voor SOC tool of Magma tool?

Als u graag de details van soc ontmoeting weet dan kan ik u helpenToegevoegd na 4 minuten:De algemene richtlijnen zijn het genereren van klok boom specificatie-bestand, met vermelding van voetafdrukken ..... Dit zijn de grote stappen .. Als ur klok boom specificatie bestand niet op gepaste wijze in beperkingen dan ur CTS wordt niet goed
En als u klaar de CTS vergeet niet te stellen in de modus met behulp van gekweekte
"set_propagated_mode - [all_clocks]"Als enige hulp aarzelt niet om het mij vraagt
Bye take care

Hoi,

Bedankt voor u'r i / p.

Ik was in het algemeen vragen over de richtsnoeren CTS doen.
Net als op welke basis ik kan doen scheef groeperen en ceation van afzonderlijke boom.
Hoe kan ik zorgen over de klok gating enz.

Als u 'enig richtsnoer op die post het.

In SoC Encounter kan CTS worden gedaan in twee modi:
1.Manual 2.Automatische

In de handmatige modus, moeten we de klok naam opgeven, nee.niveaus, buffer om te worden gebruikt op elk niveau en een aantal andere parameters.

In de automatische modus kunnen genereren we een klok specificatie template bestand en bewerk het indien nodig, en gebruik het voor de synthese van de klok boom.

Gebruik "ckSynthesis" commando te synthetiseren de klok boom volgens de specificaties.

Als er een data-pad tussen twee klok domeinen, hebben we de vertragingen tussen zowel de bomen te optimaliseren door groepering zowel de klokken.

"ckSynthesis-check" geeft het rapport te traceren in een bestand. cts_trace

De tool sporen de klok boom automatisch vanaf de wortel pin.
CTS op gated klokken kan automatisch worden uitgevoerd.Er is een parameter "NoGating" in de klok boom specificatie dossier dat de CTS op omheinde klokken controles.Als NoGating is ingesteld op Nee, (NoGating NO), is scheef evenwicht niet uitgevoerd voor de gated klok

.

hi jyothi
u nog geen materiaal voor het gebruik van de CTS magma instrument ......plz zenden dat materiaal voor mij. vamsi_addagada (at) yahoo.co.in

bedankt
Vamsi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back